וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: איך אתם מאחלים שנה טובה?

TECH

22.9.2014 / 12:21

עם כל האפיקים הדיגיטליים שנפתחו בפנינו, אנחנו כבר שנים לא שולחים זה לזה קלף עם איחולים וציורים לשנה החדשה, אלא מסמסים, מצייצים או מוואטספים. ואתם?

אז באיזה ערוץ אתם תאחלו "שנה טובה" השנה? אין ספק שמכל הערוצים האפשריים, הסמס הקבוצתי הוא האופציה המעליבה ביותר. ניסוח מעורפל שמתאים גם לזכר, גם לנקבה, גם לסבתא האוהבת וגם לטכנאי המזגנים, שנשלח לכל אנשי הקשר בלי שום אבחנה.

לעומת הסמס הקלאסי, נוסף בשנים האחרונות אפיק הווטסאפ - עדיין דורש מינימום השקעה, אבל קצת פחות סוציופתי מהסמס. בווטסאפ לפחות אפשר להתאים את נוסח הברכה לקבוצה הספציפית במקום נוסח חסר אופי לכולם, וגם לזרוק כמה אימוג'ים חמימים.

שיטת איחול נודניקית במיוחד היא פוסט בפייסבוק: מעלים תמונה של שופר או תפוח ומתייגים את כל החברים בתמונה - כך שלא רק שקיבלתם ברכה קולקטיבית ולא אישית ולא רק שתוייגתם בעל כורחכם, גם תוצפו בנוטיפיקיישנס על כל תגובה.

המשקיענים האמיתיים של דורנו הם אלה שיכינו ברכת סרטון יוטיוב. לא צריך להיות אנימטור מהולל בשביל זה: מספיק לצרף כמה תמונות בתוכנת עריכה, להוסיף כיתוב ולבחור פסקול מרגש. אם במקרה אתם גם מוכשרים, אולי יתמזל מזלכם והברכה תהפוך לוויראלית ותהפכו לאייטם בצינור לילה.

וכמובן, אפשר סתם להרים טלפון או לשלשל כרטיס נייר עם ציור של פרחים לתיבת הדואר. אבל זה כבר באמת מוזר.

מה השיטה שלכם? הצביעו:

  • עוד באותו נושא:
  • שנה טובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully