וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיישל: הרגעים הקטנים ביותר ברשת השנה

כוכבים ברשת, TECH

24.9.2014 / 14:54

במהלך השנה האחרונה סיקר מגזין "כוכבים ברשת" כל פיפס זניח בפייסבוק, בהתלהבות ובמסירות ועם הרבה סימני קריאה נרגשים. לרגל השנה החדשה הזמנו את "כוכבים ברשת" לבחור את הרגעים הכי מרגשים / טיפשיים בפיד השנה. היינו כחולמים

המת שהכי הפתיע השנה!

מטורף: רמת ההלם ממותו של רובין ויליאמס עקפה את ההלם ממותם של ג'ואן ריברס, אסי דיין, מנחם גולן, חנה מרון, ספי ריבלין ומני פאר

ללא כל ספק, זו הייתה השנה של רובין ויליאמס. השחקן הוותיק והאהוב ששיחק במלא סרטים הימם את כולנו כשהחליט לוותר על שירותי הייעוץ של סוללת הסוכנים שלו ולמות על דעת עצמו. ברחבי הרשת נכתבו פוסטי שבר: "לא ייאמן, הפרופסור המפוזר איננו..." עם סיפורים אישיים: "הוא היה חבר של חמי. אדם מקסים ושחקן בחסד עליון" או עם לקחים וראייה לעתיד: "סמים זה דבר מסוכן, אפילו הקלים שבהם". לעומת ויליאמס, מותם של השאר לא הימם כל כך, אבל עדיין היה חשוב מאוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוגיות הרשת הכי מרגשת השנה!

רומנטי: גילה בנט מגנה על נפתלי בתגובה לפוסט של יאיר לפיד
70 ימים בדיוק אחרי: גדעון סער מודה: אני אוהב את אשתי


כל פוליטיקאי יודע שבדיוק כמוהו, גם לדף הפייסבוק שלו יש אחריות לאומית ומטרת הסטטוסים שלו היא לעניין, להצחיק או לרגש אותנו. אבל יש כאלה שהלכו עוד צעד קדימה עם השיתוף, וחלקו עמנו רגשות אישיים יותר ברשת. כשגדעון סער הצהיר בפייסבוק "אני אוהב אותך גאולה!" לא היה גולש אחד שלא שאל את עצמו: מה יש בה, באישה הזו, שגורם לסער לזנוח את חובותיו הרגשיות למדינה ולהודות שיש לו רגשות פרטיים? האם זה הקול שלה? הדרך בה היא אוספת את שיערה ברחוב (כך על פי צילומי פפראצי - כ.ב). כשאשתו של בנט טענה בתגובה לפוסט של השר יאיר לפיד : "מה גורם לך לקום בבוקר ולומר לעצמך - אני הולך היום לקחת קרדיט על עבודה של מישהו אחר? זה לא נתפס", לא היה אחד שלא אמר לעצמו: "מה יש בו בנפתלי הזה, ואיזה מין כישוף הוא מטיל הגורם לאשתו לומר ללפיד בפני העם: השב את הקרדיט לבעלי! (פרשנות אישית - כ.ב). יהיה קשה מאוד להכריע למי מהם הולך הפרס. הימור שלנו: ימים יגידו!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפוש הכי מוזר שנשלח השנה!

עורך "הארץ", אלוף בן מודה: "טעינו"

גולשי אתר הארץ רגילים כבר לבאזז שיוצר להם העיתון. יום אחד הם מקבלים בפוש הודעה על גדעון לוי שאומר שוב את דעתו בקשר לפלסטינים (קיצור הדברים: הרעים לטייס... בלה בלה בלה... אני מבקש שלא תכבשו), ויום אחרי זה רוגל אלפר מצטרף לטרנד הודעת על עזיבת המדינה בעיתון (סייד קשוע היה ראשוני בעניין יש לציין). אבל אף אחת מההודעות האלה לא יצרו את סערת הרשת כפי שהודעת פוש הנושאת את הכיתוב המוזר "gdfg" עשתה. בהינף יד, החלו לצוץ ברחבי הרשתות החברתיות סטטוסים הנושאים את הצירוף, וביקשו, ככל הנראה, ליצור דיון ולברר מה פשר המסר הסודי. למזלנו, התברר שלא מדובר בקוד מוצפן, כפי שהרגיע והסביר במייל תגובה לשאילתא שנשלחה אליו בעניין, אלוף: "מדובר בטעות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השם הכי מוטרף לילד השנה!

מגנוב: המצחיקן ערן זרחוביץ' החליט לא לקרוא לבנו הקטן "סטואי" על שם דמות התינוק מ"איש משפחה"

הרבה לפני שכל מיני סלבס השוויצו בפייסבוק ביכולתן להתעבר השנה, ערן זרחוביץ' ואשתו כבר העלו תמונה של התינוק החדש שלהם עם הכיתוב: "סטואי זרחוביץ'". רבים נפלו בפח וחשבו שמדובר בידיעה אמיתית, כמו "ישראל היום" שפרסמו ידיעת רכילות בעניין, וכמו גיליה שטרן, שאותה אתם מכירים כדמות המגלמת את הקריינית של חברת דן וחברת רכבת ישראל ומהתוכנית "משפחה וחצי", וכתבה לזרחוביץ' בתגובות: "Stewy??.

אבל זרחוביץ' האב הבהיר כי לא שאב השראה מתוכנית האנימציה האמריקאית, ולא קרא לזרחוביץ' ג'וניור על שם דמותו של התינוק המופיעה בסדרה (דבר שהיה עושה אותו מקורי, כי אף אחד לא עשה את זה קודם). זרחוביץ' קרא לו בכלל נעם (בלי ו' ,שזה גם קצת מקורי).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully