וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישייה עם ישו: זוג מפיץ את הנצרות באמצעות אתר חילופי זוגות

TECH

29.9.2014 / 15:48

הדרישות מהמשתתפים באתר חילופי הזוגות FitnessSwingers: להיות בכושר טוב, ולאהוב את ישו. "ככה קל יותר להפיץ את הנצרות", מסבירים היזמים הנלהבים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דין וכריסטי פאראב מפלרודיה הם זוג שחולק שני תחביבים עיקריים: פיתוח גוף, ואדיקות נוצרית. השניים חיפשו דרך להפיץ את אהבת ישו בעולם, ומצאו אותה: הקמת אתר שמשמש חילופי זוגות. שהם גם נוצרים. ומפתחי גוף.

"אני מרגישה שזו התכנית של אלוהים עבורי", אמרו כריסטי בכתבה שהתפרסמה בערוץ Barcroft TV, ודין הסביר שהרבה יותר קל להפיץ את בשורת ישו באמצעות חילופי זוגות. "הרי אם הייתי בא לסווינגרים בתור כומר, הם לא היו מקשיבים לי", הוא מסביר, "לכן אני צריך להיות סווינגר בעצמי". טוב.

האתר נקרא FitnessSwingers, ויש גם עמוד פייסבוק. מאז שבני הזוג הקימו את האתר הם חדורים בתחושת שליחות, ומשתוקקים לאחד את נוצרי העולם הסווינגרים באמצעותו. "אם אני אלך לאירוע החלפת הזוגות הבא, ואצליח לגרום לעוד עשרה אנשים להאמין בישו - עבודתי הושלמה", אומר דין.

ומי מנהלת את האתר? הבת שלהם, כמובן, שאומרת שזה קצת מוזר לנהל עם אימא שלה אתר סקס אבל הי, מתגברים.

אז אם בא לכם להכיר את ישו, לשקשק קצת אבקת חלבון ולהסתכל על בני הזוג שלכם שוכבים עם זרים - אתם מוזמנים לקפוץ לאתר FitnessSwingers ולנסות את מזלכם. כמובן, בתנאי שבני הזוג לא יסירו את האתר פתאום על פי הוראה מלמעלה, כי דין הבהיר ש"עד עכשיו אלוהים לא אמר לי תפסיק, זה חטא. אז אני אמשיך עם זה עד שהוא יגיד לי". מוטב שתזדרזו.

צפו בכתבה ב-Barcroft TV:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully