וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דלי הקרח: קבלו את "אחיזת האשכים"

אחרי אתגר דליי הקרח שנועד לעורר מודעות למחלת הלו גריג, מגיע קמפיין ה"אחיזה באשכים" לגילוי מוקדם של סרטן הערמונית. וויליאם שאטנר ויו ג'קמן כבר שם

סלבס בקמפיין להגברת מודעות לסרטן הערמונית. טוויטר, אתר רשמי
יו ג'קמן וחבריו לופתים אשכים/אתר רשמי, טוויטר

האינטרנט עדיין לא נרגע מתופעת דליי הקרח שנשפכו על מיטב הסלבריטאים בפרויקט ה- ALS Ice bucket Challenge, ונראה שהדבר הגדול הבא כבר כאן: אתגר "אחיזת הביצים", שנועד לעורר מודעות לסרטן הערמונית.

מספר סלבריטאים כבר הצטלמו כשהם אוחזים בשקים שלהם בכל מיני תנוחות, ביניהם יו ג'קמן, ריקי ג'רוויס (שקיבל את האתגר מג'קמן), וויליאם שאטנר ועוד. אם חשבתם שאי אפשר להיות מקורי בעניין הזה - תחשבו שוב, כשתראו את יו ג'קמן מעלה סרטון שלו קופץ בהילוך איטי על מה שנראה כמו שולחן תוך כדי שהוא חופן בידו האחת את אשכיו.

בניגוד לאתגר ה-ALS שביקש תרומות, נראה שמדובר פה בקמפיין מודעות הקורא לאנשים ללכת ולהיבדק. ליוזמי האתגר, האחים סיימון ואנדרו סולטר, אין בעמוד שלהם אפילו אפשרות לתרום, אלא רק מידע שימושי על הקמפיין ודרכים לבדוק את האשכים עם תמונות משעשעות. הם פשוט רוצים שגברים בגילאים 20-34, שלפי מחקרים מדעיים חשופים יותר לתופעה, יתפסו את השקים שלהם ויעלו תמונה או סרטון עם התיוג הראוי #feelingnuts. אל דאגה, מבחינת האחים בכדי לעורר מודעות גם נשים יכולות להצטרף לקמפיין.

סלבס בקמפיין להגברת מודעות לסרטן הערמונית. טוויטר, אתר רשמי
שאטנר/אתר רשמי, טוויטר
  • עוד באותו נושא:
  • קמפיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully