וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל ואפל ישיקו טאבלטים מתחרים באותו היום?

ה-16 באוקטובר מסומן כיום בו שתי ענקיות הטכנולוגיה אמורות להשיק את הטאבלטים החדשים שלהם. הנקסוס מול ה-iPad. מישהי מהן תוותר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקסוס מכוונים ל-9 אינץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא מזמן דווחנו על שמועות ברשת הגורסות כי גוגל תשיק את הנקסוס 9 ב-16 לאוקטובר. כיוון שגם השקת הנקסוס 6 קרובה, סביר להניח, כמו באירועי עבר, ששני הנקסוסים יושקו באותו היום. כעת האתר Androidpolice מדווח שמכשיר הנקסוס 9 ככל הנראה עבר אצל ה-FCC. משמע הוא עומד לצאת להשקה בקרוב. המכשיר המדובר מיוצר על ידי HTC, והיא גם זאת שהגישה את הבקשה ל-FCC, ויכיל כאמור מסך של 9 אינץ' ויגיע ב-16 וב-32 ג'יגה-בייט.

כעת מסתמן שעוד חברה מוכרת רוצה להראות את הטאבלט שלה ב-16, אפל. לפי האתר Recode גם אפל צפוייה להשיק את האייפד דור 6 שלה גם כן ב-16 לאוקטובר באודיטוריום Town Hall בקמפוס החברה. האייפד יגיע ככל הנראה גם בצבע זהב, והשמועות מדברות על אייפד גדול יותר בגודל 12.9 אינץ'. האייפד יכיל את מעבד ה-A8 החדש, מצלמה משופרת, סורק תביעות אצבע ויגיע גם הוא עם שירות Apple Pay. ניכר שקו מחשבי המק גם הוא יזכה לעידכון באירוע וגרסת יוסמטי תשוחרר לאחריו.

מי ייקח את ה-16 לחודש?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
iPad מיני של אפל יהיה קטן ליד ה-12.9 אינץ' שמתוכנן/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא סביר ששני האירועים יתקיימו באותו היום. האירועים של אפל, הם די קבועים והאולמות מוזמנים מראש הרבה לפני הזמן. למרות שאפל עורכת את האירוע במגרש הביתי שלה בו היא לא צריכה להתחשב בלוח זמנים,לא סביר שהאירוע ידחה.

לעומת גוגל, שלא פעם ולא פעמיים, ביטלה לחלוטין את אירועי הנקסוס שלה, והעדיפה להעלות לאתר שלה את המכשיר למכירה או לתת אותו לבלוגרים מפורסמים, כמו שהיה עם הנקסוס 4 והגלקסי נקסוס.

גוגל בתור חברת תוכנה, מעדיפה להתמקד במפתחים ובגרסאות השונות של אנדרואיד ולכן אירוע ה-Google I/O שלה נערך בכל שנה במועדים מדוייקים, לעומת שיחרורי החומרה שלה שמאוד לא עקביים. כך למשל קו טאבלט הנקסוסים הבינוניים עודכן לאחרונה עם נקסוס 7 ב-2013, בעוד שקו הנקסוסים הגדולים עודכן רק ב-2012. לעומת אפל שמוציאה באופן קבוע טאבלט כל שנה מאז 2010, למעט 2012 בה הוציאה אפל את האייפד 3 והאייפד 4 ביחד עם ליין האייפד מיני כולם באותה השנה.

יהיה מעניין לראות אם שתי הענקיות ינסו ללכת ראש בראש באותו יום, ואולי אפילו להתנגח במתחרות בזמן אירועי ההשקה. עם זאת, חשוב לזכור שעוד אין אישור רשמי לאף אחד מתאריכי ההשקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully