וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכה לי חכמה

תשכחו משרשראות נייר ומאוורר חלוד, הגיע הזמן שתתארגנו על "סוכה חכמה" ומאובזרת בגאדג'טים

חג הסוכות עלול לשעמם את אוהבי הטכנולוגיה. כשיושבים בסוכה אין יותר מדי מה לעשות חוץ מלהתעסק עם הסמארטפון ולקוות שהווייפיי מספיק חזק והבטרייה תספיק עד סוף החג. אבל עם קצת מאמץ ודמיון, אפשר לשדרג גם את הסוכה שלכם ולהפוך אותה ליותר הייטקית, בדיוק כמו שהיה ביציאת מצרים.

קישוטים מתקדמים לסוכה

רצועות אור לאייפון. www.amazon.com, אתר רשמי
רצועות אור לאייפון/אתר רשמי, www.amazon.com

לא נמאס לכם כבר משרשראות הנייר והניילון?חברת פיליפס מציעה מנורות ורצועות אור מהבהבות בכל מיני צבעים, שנשלטות דרך הסמארטפון. קחו בחשבון שתצטרכו בשביל זה להיות בטוחים שהווייפיי מגיע לסוכה ולהיפרד מ-200 דולר (לפי אמאזון, וזה עוד לפני משלוח).

המנורות משתמשות ב-Bridge שעובד עם הראוטר או חיבור LAN ומקשר בינהן ובין אפליקציית הסמארטפון. עם iOS 8 אפשר אפילו להגיד לסירי שתדליק ותכבה את האורות. חלק מהאפליקציות שפיליפס מציעה שתומכות באורות וגורמות להם להגיב למוזיקה, למשל. שמח בסוכה.

ואם יש לכם לפטופ או טאבלט בסוכה, אפשר להוסיף על הסכך או על עציץ קישוט חמוד שירגש את הסבתא - פרפר שמנפנף בכנפיו באמצעות חיבור USB.

פרפר USB. thinkgeek.com, אתר רשמי
פרפר USB/אתר רשמי, thinkgeek.com

כיווני אוויר

חם בסוכה, בייחוד בשעות הצהריים כשהשמש הקופחת נמצאת ממש מעלינו. הפתרון הקלאסי הוא לגרור לסוכה מאוורר להבים, אבל זה כל כך פאסה. Dyson למשל מציעים מאוורר בצורת קונוס שבנוי במיוחד בשביל לינוק יותר אוויר לתוכו. אין להבים, אין תאונות מצערות עם אתרוגים ולולבים וילדים קטנים רצים. הוא חסכוני יותר ממאוורר רגיל, כך שגם הסביבה תודה לנו במהלך השהייה בסוכה, וניתן להטות אותו למעלה או למטה בקלות. נכון שהוא לא זול (בזאפ יעלה בסביבות ה-1700 ¤ לדגם הפשוט יחסית) אבל אין ספק שהוא משדר סטייל וישדרג את הסוכה שלנו למקום של עלייה לרגל ממש.

למי שאין את הסכום להוציא על מאוורר אופנתי יכול להסתפק באפליקציה חינמית לאייפון (לא נמצאת בחנות הישראלית) שמדמה את כוח היניקה שלו על בלון, תענוג!

תרמוס אלקטרוני USB. thinkgeek.com, אתר רשמי
תרמוס אלקטרוני USB/אתר רשמי, thinkgeek.com

ואם כבר קירור, מה עושים כשיושבים בסוכה הלוהטת והשתייה הקרה מתחממת, והמקרר כל כך רחוק בדירה העליונה? פשוט דואגים להשיג את התרמוס האלקטרוני הזה, שפועל כמו מקרר קטן (או מחמם, תלוי מה רוצים) ופועל על חיבור USB. לרווייה.

בידור לשעות הפנאי בסוכה

מקרן לאייפון. www.amazon.com, אתר רשמי
מקרן לאייפון/אתר רשמי, www.amazon.com

בהנחה שכבר יש לכם חשמל בסוכה, למה לא לצפות בה בסרטים? תזמינו את המשפחה והשכנים ואת המקרן הקטנטן הזה שמתחבר לכם לסמארטפון, שאמנם הוא קצת יקר (300$ מאמאזון בלי משלוח) ובעלי האייפון יצטרכו להוציא עוד כסף על מתאם מיוחד (בעלי האנדרואיד מקבלים איתו את המתאמים הרלוונטים), אך מה עוד יש לעשות בסוכה מאשר מרתון לילי של "משחקי הכס" (שמענו שהעונה האחרונה הייתה מעולה!) או כל סרטי סרטי ג'יימס בונד (באחד מהם בונד מתאהב בשלומית שבונה סוכה, וכל הסרט הוא מנסה להשיג לה אתרוג ללא פגם).

שעונים חכמים זה עסק לא זול, לכן נציע לכם שעון פחות חכם אך הרבה יותר זול, שידליק לכם את הסוכה בלילה.

בשעון אורות לד לכל אורכו, וכך הוא מראה את השעה וגם דברים אחרים - כמו את מספר הצעדים שלנו. יש אפילו "צייר" שבאמצעותו ניתן לצייר סמלים חמודים כמו, אתם יודעים, אתרוג, או לולב, כולם ללא פגמים!

השעון יעלה באתר משלוחים בסביבות ה- 35$ ללא עלות משלוח, ההנאה מובטחת, וגם אם אפשר להיכנס קצת לכושר אחרי הארוחה המפסקת הגדולה שהייתה, אז למה לא? יש מצב שגם האושפיזין ידלקו על הרעיון, אולי תזמינו גם להם.

וגם קינוח

בלנדר באיביי. ebay.com, אתר רשמי
בלנדר באיביי/אתר רשמי, ebay.com

לסוכות אין מאכלים מוגדרים, אך נהוג לאכול בו "פירות שנשתבחה בהם הארץ", שלמי שכבר עבר את כיתה א' ולא זוכר - זה שם מפוצץ לשבעת המינים. אבל למה לאכול אותם אם אפשר לטחון אותם ולהכין שייק עסיסי לכל יושבי הסוכה? יכול להיות שהאושפיזין לא יראו זאת בעין יפה, אך עדיין אין להם מילה בעניין, הם פה רק למעט זמן.

במחיר יחסית נמוך של 30$ מאיביי (ללא משלוח) ניתן להזמין בלנדר קטן וחביב. תאנה, גפן, רימון ואפילו תמר יכנסו לתוכו בלי בעיות וייצרו משקה Smoothie מרענן. למי שעבר את גיל 18 אפשר להוסיף אלכוהול בשביל סוכות שמח באמת, אך אנחנו מזהירים שהדבר עלול לשדרג את הסוכה ל-"סוכת העיר" בפי הסובבים וכדאי שתכיני הרבה כסאות. למהדרין אפשר להוסיף גם חיטה, שעורה וזית, אך אנחנו בוואלה! טק לא מתחייבים על התוצאות או הטעם שיצא למשקה "מי שבא ברוך הבא" המעניין הזה.

חג שמח!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully