וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש ומגניב בסמארטפון שלכם

אפליקציות ישראליות חדשות ומוצלחות: מהוספת הערות לאנשי קשר ועד למצוא בייביסטר בשכונה ליד הבית. ואפילו סירי רוצה לדבר איתכם עברית. תורדיו תורידו

יח"צ - חד פעמי

לפני שנזכיר אפליקציות חדשות, כדאי להזכיר (למשתמשי האייפון לפחות) שבמערכת iOS 8 מסתתרים לא מעט פיצ'רים חדשים ונוחים. אחד מהם, כפי שניתן לראות בסרטון, מציג את איך שאפשר לשער היה נשמע קולה של סירי בעברית.

בכדי להפעיל את פונקציית ההכתבה/הקראה יש לבחור: הגדרות–כללי – נגישות – דיבור, להפעיל את מתג ה-"הקראה". למתקדמים אפשר להפעיל גם את "הקרא את המסך" שכאשר מורידים שתי אצבעות מן המסך העליון ירד תפריט נוח לשליטה בהקראה ותתחיל ההקראה האוטומטית בעברית, אנגלית או כל שפה אחרת שנתמכת.

ההקראה עובדת על האפליקציות המובנות כמו הודעות, מיילים, והיא תעבוד גם על אתרי אינטרנט בשפות הנתמכות. וואלה! TECH ומילים אחרות היא עוד לא ממש יודעת להגיד. סירי או לא, זה עובד ועדיין מצחיק לשמוע עברית מהאייפון.

מי פנוי באבן גבירול לבייביסיטר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הייתם נותנים לאיש זר לעשות לכם בייביסטר אבל לדברים אחרים זה דווקא נחמד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפלקיציות כמו השכונה או happysale, נכנסו לשוק במטרה לגרום לנו למכור מוצרים באופן נוח יותר דרך הסמארטפון. הן מציעות לכל מי שיש לו אייפון לצלם תמונה של המוצר שהוא רוצה למכור, לתמחר אותו, להוסיף שם ופרטים ליצירת קשר.

אפליקציה חינמית חדשה לאייפון ולאנדרואיד של יואב אדומי, מנסה להיות "השכונה" להכל. האפליקציה לא מגבילה את עצמה לתחום של מכירות וקניות אלא מתרחבות לתחום של נתינת שירות וקבלת שירות. אפשר לפרסם מכירת ספה ב-200 ¤ ולקבל הצעה תמורתה של 5 שעות לימוד פוטושופ מקצועי. אין הגבלה על השירות שאפשר לתת או לקבל.

האפליקציה תזהה מילות מפתח בעת יצירת ה-WannA שהוא הכרטיס שירות שלנו, כמו "מוכר", "קונה", "ללמד" ותתייג את ה-WannA לפי הסוג: כחול – למכור או לתת שירות, ירוק – לקנות או לקבל שירות וכיו"ב. ניתן לתייג את השירות לפי קטגוריות וישנה, למשל לראות מי מציע משהו קרוב אליך וגם אפשרות לסנן קטגוריות שאינן רצויות. כמו כן קיימת מערכת דירוג של המשתמשים עצמם.

מבדיקות שערכתי, ישנן עדיין קצת בעיות עם האפליקציה: משתמשת שביקשתי לקנות ממנה שולחן בשירות הצ'אט הפנימי של האפליקציה חזרה אלי (די מהר) ואמרה לי שזה לא רלוונטי והיא לא יודעת איך למחוק את ההודעה. הודעות בצ'אט לפעמים הופיעו בחלון הנוטיפיקציות (באייפון) אך לא באפליקציה עצמה ועוד. ניכר שיש לאן להשתפר אך נחמד לראות אפליקציה שעובדת בשבילנו ולא מגבילה את עצמה.

להורדה לאייפון
להורדה לאנדרואיד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

תזכיר לי מאיפה אני מכיר אותך

FloatNote.
ישראלי ושימושי

לפעמים קורה שחבר או אדם קרוב אחר מתקשר אלי ואני יודע שרציתי להגיד לו משהו אבל לא זוכר מה בדיוק וכל השיחה זה מציק לי.

אפליקציה חינמית חדשה, לאנדרואיד, של דור סקאל מנסה לענות על הבעיה שתיארתי. כמו שאנחנו שמים פתקים קטנים בכל מקום להזכיר לנו דברים חשובים כמו: "לזרוק את הזבל", "להאכיל את החתול", כך גם אפשר לשים "פתקים" על שיחות. שהחבר מתקשר אני רואה מולי "להזכיר לרוני לקחת אותי מחר מהעבודה", וככה אני לא צריך לשבור את הראש.

אפשר לערוך את הפתק בזמן השיחה ולהדביק פתקים גם לאנשים שלא באנשי הקשר כמו למשל "סוכן מכירות שממשיך להציק" ולדעת להתעלם מאותו אדם מבלי שיתגורר ברשימת אנשי הקשר שלי.

אני יכול להגיד ממקור ראשון שחבל שלא היה לי את האפליקציה שעברתי דירה, כי כמות האנשים הלא מוכרים שהצטברו ברשימת השיחות שלי הייתה עצומה. היה הרבה יותר יעיל אם יכולתי להדביק פתקים רלוונטים כמו: "דירה ברחוב אלנבי, נוחה אך לא מוארת" או "שמואל, בעל דירה של הדירה שאהבנו ליד גן המשחקים ברח' הברזל" ועוד. וכמו שהאפליקציה משווקת את עצמה, כנראה גם לא רע לשימוש עם מישהו או מישהי שהכרתם בבר בלילה הקודם, ולכו תזכרו בבוקר על מה דיברתם. כרגע אין גרסה לאייפון.

להורדה לאנדרואיד

לכלכתם

לסיום משחק מרשים ביותר ל-iOS שבא ללמד אותנו להרוס את הסביבה. iPollute של חברת Crafty Arcade (בהפצת Bulkypix) של אבישי נועם, ובתו הדס נועם, יתן לנו להשחית את הסביבה, ויעשה זאת בצורה מיוחדת מאוד.

בעזרת בחירה פשוטה של בחירת הפריט ההורס, הנע בין בניית מפעל מזהם, כריתת עצים וכימיקלים נטיל את האלמנט המזהם לסביבה והוא ישפיע גם עליה אבל גם על עוד אלמנטים שקיימים בה. כך למשל, מפעל ייצר עוד זבל ויגרום לכריתה נוספת של העצים. המשחק מספק זמן רב של הנראה וגורם לנו לרצות להמשיך לחקור גם כאשר נגמרו האלמנטים.

כל המשחק מיוצר בטכנולוגיית סטופ-מושן והוא עשוי מפלסטלינה. מה שזה אומר, למי שלא רואה סרטים מצויירים חביבים בערוץ 1 בעבר או שיחק ב-The Neverhood, שהיוצרים לקחו דמות פלסטלינה, צילמו פריים, הזיזו אותה מילימטר וצילמו עוד פריים. וכך לאט לאט נוצרה התנועה אחרי פריימים רבים. או במילים אחרות: עבודה קשה ותוצאה מרשימה.

מעבר להריסת הסביבה והסטייל הייחודי, המשחק גם מלמד על הדרך כמה המפעלים והפעולות שאנחנו עושים פוגעות בסביבה. לא אהרוס את הסוף אבל לא הכל קודר. הממשק נוח ומתאים גם לילדים קטנים יותר שלהם כמובן עדיף לשחק על האייפד.

עלות: 10.90 ש"ח

להורדה ל- iOS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully