וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב האכילס של HTC

ההשקות האחרונות של החברה טיוואנית מלמדת שהיא למדה להקשיב לביקורות, אבל האם היא נסחפת בנסיונות שלה להתחרות ב- GoPro?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
HTC Desire Eye/מערכת וואלה!, צילום מסך

HTC מנסה לשפר את התדמית. החברה טיוואנית יודעת שהמצלמות שלה נתונות לביקורות מעורבות. מצלמת האולטרא-מגה פיקסל שלה משתמשת בטכנולוגיה ייחודית של צילום באיכות נמוכה (רק 4 מגה-פיקסל, אבל בעלת מנגנוני עיבוד תמונה מיוחדים שמאפשרים כניסה של יותר אור), והתמונות יוצאות סבירות יחסית ולפעמים מפוקסלות.מצד שני, חלק מהמבקרים הכתירו את ה-HTC ONE M8 כמכשיר מצויין, ואף כזה שעולה על המתחרות, בייחוד בצילום בתאורה נמוכה. אך עדיין HTC יודעת שזהו העקב אכילס שלה.

בשבוע שעבר התחילה HTC את האירוע שלה בחשיפת עדכון התוכנה החדש שלה, ה- HTC EYE Experience ופתיחת אפליקציית ZOE לשאר היצרניות. ZOE היא תוכנה שיצרה החברה אשר לוקחת מתוך מכשיר ה-HTC תמונות, סרטונים ומוזיקה ומסדרת את כולם למעין קליפ חביב שאפשר לשתף עם החברים. דומה למה שפייסבוק עשו עם "השנה שהייתה" אוטומטית לכולם רק בקטן ופחות פולשני. האפלקיציה יצאה לגוגל פליי, ובצעד פחות אופייני לחברות שעובדות עם גוגל ואנדרואיד, היא גם תשחרר את ZOE בהמשך למכשירים של אפל על מערכת ה-iOS.

HTC היא אולי בין היחידות שרואה את מערך התוכנה שלה כפלטפורמה של ממש. היו בעבר ניסיונות של סמסונג להיכנס לתחום עם אפליקציית Chat@n שלא ממש תפסה, איך ב-HTC מדגישים שהם לא רק עשו קופי-פייסט לאפליקציה לאייפון אלא בנו אותה מאפס כדי שהיא תהיה הכי איכותית שניתן להיות.

עוד שיפורים ביכולות הצילום של דגמי ה-ONE הוצגו עם אפשרות לסלפי אוטומטי במצבים מסויימים (כמו חיוך), צילום דו כיווני של שתי המצלמות במקביל (ועריכת הדמות שמצולמת מקדימה לרקע) ועוד. HTC מנסה גם לשפר את יכולות שיחות הווידאו עם אפשרות לעקוב אחר הפנים של המצולם וחלוקת "קשב" כאשר נכנסים עוד פנים לתמונה עלידי חלוקה של המסך. עדכון התוכנה יגיע לכל מכשירי ה-ONE לדורותיהם בהמשך (גם ה-M7 זכאי לו). חלק ממכשירי ה-M8 ברחבי העולם כבר התחילו לקבל אותו.

החברה חשפה גם את מכשיר ה-Desire Eye, מכשיר עמיד למים בצלילה עד 1 מטר ושהייה למשך 30 דקות. בתקן IPX7, עם מסך בגודל 5.2 אינץ' מעבד סנאפדרגון 801 כמו של ה-M8 HTC. כאמור, החברה לא מתפשרת יותר על איכויות הצילום ומצרפת ל-Desire מצלמת 13 מגה-פיקסל גם מקדימה וגם מאחורה. או כפי שהם הכריזו באירוע: "למה שנצטרך כל פעם להחליט אם נרצה סלפי איכותי או נוף איכותי".

לאחר האירוע נחשף גם דגם משופר של ה-M8. עם כניסה של HTC לשווקים אסייתיים. ה-ONE המשופר יכיל את אותו המפרט שיש ל-M8 אך עם תוספת מצלמת 13 מגה-פיקסל אחורית במקום האולטרא-מגה פיקסל הקודמת. המכשיר צפוי לעלות 4000 יואן שהם כ-652 דולרים. כרגע המכשיר מיועד לשווקים האסייתיים בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מתחרים במקצוענים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זו צוללת? זה פנס? לא זו המצלמה המתחרה של HTC בגופרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף HTC נכנסת לטריטוריה חדשה, מתחרה למצלמות GoPro, עם מצלמת צינור קטנה שמזכירה את פריסקופ או את הפנסים הישנים של פעם בשם recamera. המצלמה שוקלת רק 65 גרם ומסוגלת לצלם תמונות סטילס עד 16 מגה פיקסל, וצילום וידיאו של 1080P. למצלמה עדשה רחבה בזווית 146 מעלות וכמו המתחרות היא עמידה בתקן IPX7 של מים ואבק.

למצלמה אין ממשק ומצלמים סטילס בעזרת לחיצה אחת על כפתור הראשי למעלה, ומחזיקים אותו בשביל וידיאו, את התמונות רואים בתוכנה יעודית שפועלת על אנדרואיד או iOS . הכפתור הנוסף מקדימה משמש לצילום בהילוך איטי. המצלמה תעלה כ-199$ וניתן כבר עכשיו להזמין אותה מאתר יעודי והיא צפוייה להגיע בסוף החודש.

נראה ש-HTC הקשיבה לביקורות והיא מנסה לשפר את התחום שנראה כמו נקודת התורפה שלה אולם המוצר החדש ללא ספק נראה שונה. ב-THE VERGE טענו שהחברה, שאמנם מייצרת מכשירים מצויינים אולם מתקשה במכירה שלהם, שמה את עצמה שוב עם מוצר ביד שיהיה קשה למכור.
יהיה מעניין לראות כיצד הוא יתקבל בשוק.

  • עוד באותו נושא:
  • htc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully