וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית טינדר - לחתולים

TECH

13.10.2014 / 17:25

פתחתם לחתול שלכם חשבון פייסבוק וחשבון אינסטגרם והוא עדיין לא מרוצה? תרשמו אותו לטינדר של החתולים, שם יוכל לשתף תמונות של עצמו, למצוא חתולים קרובים ואולי לעשות לייק לגראמפי קאט

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

לחתול שלכם יש בעיה למצוא חברים חדשים? כנראה הוא לא מספיק מעודכן, והגיע הזמן שיירשם לאפליקציית השידוכים החתולית "Tag A Cat" (תייגו חתול"), ויעלה לשם את התמונות הכי חמודות שלו.

האפליקציה, אליה נרשמים דרך חשבון הפייסבוק, פועלת על אותו עיקרון של טינדר: היא מאתרת משתמשים לפי קירבה גיאוגרפית אליכם, אלא שהמשתמשים האלה הם חתולים אחרים, וכל חתול מתהדר בפרופיל משלו ובאלבום תמונות - עליהן אפשר להגיב או לתת לייק. התמונות מחולקות לקטגוריות שונות כמו "שמח", "עצוב", "ישן" ועוד. יש גם אפשרות, כמו בפייסבוק, לדווח על תמונות לא נאותות - כך שאם נתקלתם בתמונה של חתול עירום, אתם יכולים להגיש עליה תלונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך האפליקציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

באפליקציה רשומים כבר כמה סלבס מוכרים מהעולם החתולי כמו ה"גראמפי קאט". בישראל, נכון לכתיבת שורות אלו, אין כמעט משתמשים רשומים - מפת האפליקציה איתרה רק חתול אחד בשם ביבי באיזור גוש דן. אבל אם תרשמו את החתול שלכם ותפיצו את הבשורה, מי יודע, אולי בקרוב תהיה גם בארץ הקודם סצנת חתולים וירטואלית שוקקת.

הפרופיל של ביבי החתול:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפת החתולים הישראלית:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully