וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

של מי החריץ הזה בכלל?

22.10.2014 / 9:09

גולשת פרסמה תמונה של החזה שלה, כביכול, באתר רדיט, וקיבלה שלל תגובות חרמניות מהגולשים האחרים. ואז היא חשפה את האמת על התמונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין טוב ממראה עיניים, אבל לפעמים גם הוא מטעה. גולשת בקהילה האינטרנטית רדיט, שכינתה את עצמה Poshpink330, העלתה תמונה סקסית במיוחד ל-r/GoneWild - פורום ברדיט שמיועד לשיתוף תמונות חושפניות. התמונה מציגה מה שנראה כמו החזה של Poshpink330, מבצבץ מבעד מחשוף נדיב (ראו תמונה למעלה). "רוצים לראות עוד?" שאלה את הגולשים.

התגובות הנלהבות של הגולשים האחרים לא איחרו לבוא. קריאות התפעלות, משפטי זימה והצעות מפורשות לסקס נפרשו בשרשור שמתחת לתמונה, והרבה בקשות של "כן, רוצים לראות עוד!" כמה גולשים אף שלחו לה תמונות של עצמם, ואחד מהם פרסם בשרשור עצמו תמונה שבה הוא כביכול מחכך את מפשעתו בתמונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שנתנה לתגובות להצטבר במשך יום, חזרה poshpink330 לשרשור כדי לקיים את הבטחתה ולהראות "עוד". היא פרסמה את אותה תמונה, רק הפעם במלואה ובפילטר בהיר יותר - וכך נחשפה האמת: מדובר למעשה בישבן השעיר של בעלה, כשהתחתונים שלו תחובים פנימה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שמחה שכולכם נהניתם להסתכל על חריץ התחת של בעלי", כתבה poshpink330 בטקסט המצורף לתמונה, "אני שמחה שהוא העניק לכם את הסיפוק שחיפשתם".

הגולשים הנדהמים הגיבו בשעשוע או באכזבה, חלקם גם בתסכול ובגועל. הגולשת צירפה גם צילום מסך של חלק מהתגובות שקיבלה, כשהיא מצביעה על אלה שנראו לה מטרידות במיוחד - אם כי לא ברור לאילו תגובות היא ציפתה מפרסום תמונה של חזה בפורום תמונות סקס בתוספת הצעה לחשוף עוד. "זה ילמד אתכם לחשוב לפני שאתם שולחים לאנשים דברים באינטרנט", כתבה בתגובות, וציינה שגם בעלה הודה שהוא היה נופל בפח וחושב שמדובר בחזה של בחורה.

ולנו זה הזכיר את הקטע הזה:

  • עוד באותו נושא:
  • רדיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully