וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרואיד לוליפופ תגיע ב-3 בנובמבר

23.10.2014 / 9:44

זו שיוצאת וזו שנפרצת: אנדרואיד לוליפופ מקבלת תאריך יציאה ובמערכת ההפעלה של אפל כבר נמצאה פירצה. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכינו את המכשירים/מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל תחלק את הסוכרייה שלה בשלושה לנובמבר. גרסת האנדרואיד הרשמית, 5.0 לוליפופ, תצא למכשירים הנתמכים בשלישי לנובמבר. האתר Android Police, באמצעות כמה משתמשים עירניים, גילה שגוגל מדווחת למפתחים שהורידו את ה-SDK החדש שהאפליקציות תומכות לוליפופ שלהם ישוחררו לכלל הציבור עם הגרסה עצמה בתאריך הנ"ל.

התאריך לא מקרי: זהו התאריך שבו גוגל אמורה להתחיל לספק את הנקסוס 6 ו-9 ואת הסטרימר שלה ללקוחות שהזמינו אותם מראש דרך האתר. הגרסה תהיה זמינה כעידכון דרך האוויר (OTA) למכשירי הנקסוס 4, 5, 7 ו-10.

פריצה ב-iOS 8.1

טים קוק בעת הצגת IOS 8. AP
טים קוק בהצגת IOS 8 בכנס המפתחים של אפל/AP

הצוות הסיני Pangu שיחרר אמש פריצה מלאה לגרסת iOS 8 אך אין בה את סידיה (Cydia), ואין למי שהוא לא מפתח לסידיה מה לעשות איתה. הפריצה מאפשרת להתקין את חנות התוספים סידיה שבה נמצאים כל השידרוגים השונים לאייפון ולאייפד שאפל לא מאפשרת, כמו מקלדות חדשות (שלא היו באפסטור עד עכשיו) שינויים של ערכות נושא, תוספת פונקציונאליות, כמו החלקה מלמטה עם שתי אצבעות במקום לחיצה על כפתור הבית ועוד.

הפריצה ששוחרה אמש, כך מדווח האתר 9to5mac, מאפשרת פריצה טהורה. זה אומר שאין הגנות מצד אפל על המערכת והיא פגיעה יותר ומאפשרת התקנות תוספים לא מאושרים למכשירי ה-iOS. אך כיוון שחנות התוספים, סידיה, לא עודכנה עוד ל-iOS 8 ומעלה אין למשתמש הפשוט מה לעשות איתה.

הפריצה נועדה בעיקר כדי לאפשר למפתחים שכבר הוציאו תוסף לסידיה לעדכן את התוסף שלהם שיתאים ל-iOS 8 כאשר הפריצה המלאה תצא. הפריצה בינתיים הוסרה מהאתר הרשמי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

למיקרוסופט יש קינקט על המדפים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם לא לאקס בוקס אז אולי למחשב?/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת מיקרוסופט משחררת היום מתאם מיוחד שיאפשר לחבר את מצלמת הקינקט ל-PC שמריץ את ווינדוס 8 ומעלה כך דווח בבלוג הרשמי שלה. מיקרוסופט קיבלה לא מעט ביקורת על ה-Xbox One, בין היתר על העובדה שהיא חייבה את הלקוחות לרכוש עם הקונסולה קינקט ובכך ליקר את המכשיר ב-100$. לאחר שמיקרוסופט הבינה שהלקוחות מעדיפים לשלם פחות, הקונסולה כבר אינה נמכרת עם המצלמות ונראה שמיקרוסופט מחפשת עבורה שימושים חדשים.

המתאם מגיע ביחד עם ערכת המפתחים והיא תאפשר להעלות לחנות שלה לראשונה אפליקציות תומכות קינקט. אפליקציה שכבר תומכת בקינקט ונמצאת בחנות היא ה-3D Builder אפליקציה המאפשרת סריקה של אנשים ועצמים תלת מימדיים וייבוא המודל לתוכנות תלת מתקדמות. הדבר יקדם משמעותית מעצבי משחקים שכישורי המידול שלהם לוקים בחסר, כאשר הם יוכלו למדל את עצמם או את הסביבה ולהכניס דמויות ועצמים למשחק ללא מאמץ.

הערכה משוחררת היום והיא תעלה 49.99$ ותגיע לכ-41 מדינות בשבועות הקרובים.

לא מוותרים על המובייל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיקרוסופט משחררת מגוון אפליקציות שימושיות לפלטפורמת האנדרואיד. מיקרוסופט, כמו גוגל, מאפשרת לעובדים שלה לעבוד על פרויקטים אישיים בזמן העבודה השותף. מיקרוסופט קוראת לזה:Microsoft Garage. פרויקטים מסוג זה נועדו לדרבן יצירתיות אצל עובדי ההייטק, במיוחד בתחום התוכנה.

במסגרת ה-Garage פיתחה מיקרוסופט מגוון אפליקציות לאנדרואיד ול-Android Wear. כאמור, לאחרונה דווח כי היא מתכננת להוציא שעון. בין האפליקציות השונות שעלו כבר לחנות של גוגל: מסך נעילה חכם יותר, אפשרות לנווט ולהעביר את הזמן תוך כדי בקריאת סיפורים מעניינים על היעדים, ואפליקציה שעוקפת את "Okay Google" בשעונים החכמים על ידי סיבוב היד, ומפעילה את שירות החיפוש של החברה: Bing.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully