וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שתסדר לכם את המיילים

23.10.2014 / 17:41

קבלו את גוגל Inbox, אפליקצה שתהפוך את תיבת הג'ימייל שלכם לרשימת מטלות ותעזור לעשות סדר בבלאגן . תשכחו מלפשפש במיילים כדי למצוא איפה מתחבאים הפרטים של הפגישה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום גוגל שחררה את אפליקציית הדואר Inbox, שתנסה לייעל את הדרך שבה מקבלים ומארגנים מיילים. האפליקציה החדשה, שעובדת עם חשבונות ג'ימייל בלבד, תנסה לאתר תחומי עניין משותפים ותרכז אותם תחת אותן קטגוריות. למשל אם צפויה לכם טיסה בקרוב, גוגל תרכז את כרטיסי הטיסה, שירות השכרת רכב והקבלה מהמלון תחת אותו קטגוריה - "חופשה".

כיום אימיילים הם בדרך כלל משימות קטנות, יותר מאשר מכתבים. גוגל יודעת זאת, והיא תאפשר להחביא את המשימות או להתריע בשעה מסוימת על משימה. אם למשל קיבלתם אימייל שמבקש "להכין את המצגת עד 20:00", נוכל לתזמן משימה חדשה שתזכיר לנו ב-19:00 שנשארה עוד שעה להכין את המצגת. לא תמיד גוגל מצליחה לקטלג את הקטגוריות כמו שצריך, כך מדווח האתר TheVerge, לכן יש אפשרות לקטלג מיילים ש-Inbox לא הצליחה מאותה הקטגוריה.

האפליקציה מאפשרת גם גישה נוחה לקבצים המצורפים למיילים ותזכורות רגילות. ניתן גם לכוון את האפליקציה להתריע לפתוח מייל מסויים רק שמגיעים הביתה.

"אפליקציית Inbox מרגישה כמו העתיד של האימייל", נכתב ב-TheVerge, "מדובר בכלי שמרכז לך את כל המטלות שאתה צריך לבצע, ואף עוזר לך לבצע אותן". מגזין ההאפינגטון פוסט הכריז כי Inbox הופכת את תיבת המייל להרבה יותר כיפית.

לא הכל ורוד: כי מי שמעוניין בשירות יצטרך לחכות שמישהו יזמין אותו. כדי להפעיל את השירות באפליקציה יש לשלוח בקשה להזמנה מגוגל, או לבקש מחבר שכבר התקין את האפליקציה שישלח לו הזמנה בשמו.

האפליקציה להורדה באפ סטור
האפליקציה להורדה בפליי סטור

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully