וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קר שם בחוץ, קחו שמיכת USB

26.10.2014 / 6:46

מטריה שעשויה מאוויר, נעלי בית מתחממות ומשקפיים שיאירו לכם את היום: החורף הגיע, וכדאי להצטייד בגאדג'טים המתאימים

מטריות

מכיוון שאין לנו הרבה גשם בישראל, תמיד אחרי הגשם הרציני הראשון פחי הרחוב מלאים במטריות שנקנו באותו רגע ונהרסו שני רגעים אחר כך. שתי מטריות חדשות שמוצגות באתר מימון ההמון קיקסטארטר אמורות לתת פתרון לבעיית המטריות המתקווצ'צ'ות.

מטריית אוריגמי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מטריית SA היא מטרייה שמעוצבת לפי עקרונות האוריגמי: החלק הפנימי והחיצוני שלה משולבים, כך שאין שלדת ברזל שתכביד על משקל המטרייה ותישבר ברוח. החומר ממנו עשויה המטריה גמיש מאוד ויחזור לצורתו המקורית במקרה של התהפכות ברוח, ושולי המטריה חזקים במיוחד כדי שתשמור על צורתה. ידית המטריה מתארכת על ידי השתלבות ייחודית ולא על ידי קליקים מכניים שבירים. נראה מבטיח, והפרויקט כבר השלים מזמן את המימון שלו וממשיך לדהור עם מעל 70 אלף דולר מגויסים. ככה זה נראה בפעולה:

מטריית אוויר

מטריית air umbrella היא רעיון מגניב יותר, אך יש מצב שפרקטי פחות. במקום מטרייה, לקצה המוט בו אוחזים מחובר מאוורר אשר מסתובב מספיק מהר כדי להטות את כל הטיפות הרחק מהאוחז בו. הצד החיובי? נראה שאתה אוחז במטריה בלתי נראית. הצד השלילי? הסוללה מספיקה רק לחצי שעה ואנשים בצדדים יחטפו ריקושטים של המים שיעופו ממך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחמם ידיים

אם כפפות לא מספיקות לכם ואתם נזקקים לחימום נוסף, מחמם הידיים של זיפו יבוא לכם טוב . המכשיר נראה כמו מצת זיפו, רק בלי להבה חיצונית: שמים בו נוזל הצתה ואת המכשיר מכנסים לשקיק בד. את השקיק שמים בכיס ונוגעים בו כל פעם שרוצים להתחמם.

מילוי אחד יספיק ל-12 שעות של חום - הרבה יותר זמן מאותן שקיות כימיקליות שזכורות מהצבא, והרבה יותר ידידותי לסביבה. .

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבעיה עם כמעט כל המחממים בחורף היא היובש באוויר הנלווה אליהם. יוצר הלחות (או איך שלא נתרגם HUMIDIFIER) של דייסון, אמור לפתור את הבעיה הזו.

היוצרלחות דומה למאוורר חסר הלהבים הכה מגניב של דייסון, רק שבבסיס המכשיר יש גם מיכל מים אשר רוטט 1.7 מיליון פעם בשנייה (!) וכך מפזר חלקיקי מים זעירים בחדר. מכיוון שבחורף הרטיבות מתמלאת חיידקים, מיכל המים של היוצרלחות עובר קרינה אולטרה סגולה כדי להרוג את כל החיידקים בו, וכך מתקבל חימום לח ונקי. נשמע טוב, אני רוצה לקנות את זה עכשיו? אז לא. בינתיים המכשיר נמצא רק ביפן, ויימכר בשאר העולם רק בסתיו של 2015.

כפפות מגע

זה שחורף לא אומר שאנחנו לא צריכים לסמס. אבל אז צריך להוריד את הכפפות, כי אחרת מסך המגע לא מגיב. תמיד אפשר להסתובב עם הכפפות האלו שהאצבעות חתוכות בהן, אבל כולכנו יודעים שהכפפות האלה לא באמת מחממות. עדיף להשתמש ב-aglove, כפפות שמצליחות לתפעל את מסך המגע.

מסכי מגע מגיבים לכמות קלה של חשמל. כשהיד לא מכוסה היא מעבירה חשמל סטטי. בכפפות aglove עובר בד כסף המספק את החשמל הנדרש למסך מגע, כך שאפשר לגלוש איתן באייפד או בסמארטון בלי בעיה. הכפפות ניתנות לכיבוס, אבל כרגע באות רק בצבע שחור.

גאדג'טים לחורף – כפפות למסך מגע. www.amazon.com, אתר רשמי
גאדג'טים לחורף – כפפות למסך מגע/אתר רשמי, www.amazon.com

נעלי בית מתחממות

שום דבר מתוחכם. פשוט נעלי בית נוחות ורכות, שבנוסף להיותן רכות ונחות גם מגיעות עם חיבור USB . מחברים למחשב והופ - הן מתחממות. הכבל הוא באורך מטר, אז אפשר לשבת בנוחות ולחמם את הרגליים בלי בעיה.

גאדג'טים לחורף – נעלי בית עם חימום. www.thinkgeek.com, אתר רשמי
גאדג'טים לחורף – נעלי בית עם חימום/אתר רשמי, www.thinkgeek.com

שמיכה מתחממת

שמיכת הקטיפה הזאת מתחברת גם היא ל-USB ומתחממת. יש שתי רמות חום - כבל אחד לחום בינוני ושני כבלים לחום מקסימלי. לפי אמזון, החום משתווה לחום של חתול אחד או כלב קטן (אמיתי לגמרי).

גאדג'טים לחורף – שמיכה עם חימום. www.amazon.com, אתר רשמי
גאדג'טים לחורף – שמיכה עם חימום/אתר רשמי, www.amazon.com

משקפי אור יום

ויש כאלה שהחורף מדכא אותם, לא רק כי הם אוהבים קיץ, אלא ממש כי האפרוריות מדכאת להם את המוח. יש לזה שם -הפרעה אפקטיבית עונתית, או באנגלית seasonal affective disorder , שם שנראה כי נוצר רק בשביל ראשי התיבות שלו:SAD.

לאלו הסובלים מ-SAD, מומלץ להשתמש בעזרים חיצוניים שיוצרים אור מלאכותי המחליף את אור השמש הרגיל. חברת Seqinetic פיתחו משקפיים אשר, בעזרת 6 נוריות לד ומשטח מחזיר אור, יוצרים מול העיניים תאורת אור יום לבנה. התאורה אינה מסוכנת משום שאין בה אור אולטרה סגול, והיא אינה מכוונת ישירות לעיניים כך שאפשר לקרוא ולעבוד עם המחשב. שלושים דקות ביום, וזהו, הלך הדיכאון, ורק נותרו ההסברים שתצטרכו לתת לכל מי שישאל מה זה המשקפיים המוזרים האלה שעליכם ואז תצטרכו לדבר על הדיכאון שלכם.

  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'טים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully