וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה פרסמה הבהרה - הגולשים התרגזו עוד יותר

27.10.2014 / 10:10

מסעדת הקונטיינר כתבה פוסט בפייסבוק שנועד לטהר את שמה מתלונות של מתלמדת שעבדה אצלם. אלא שהפוסט רק הכעיס את הגולשים עוד יותר. הקונטיינר בתגובה לכתבה: "לאחר בירור מעמיק בוטל הנוהל כליל"

מלצר. ShutterStock
מלצר/ShutterStock

לפעמים כשמנסים לתקן נזק, רק מחמירים את המצב. נדמה שזה מה שקרה למסעדת הקונטיינר, שבניסיון לכבות שריפה באינטרנט - רק ליבו אותה עוד יותר, לכדי מה שנראה כמו תאונת יח"צ קשה.

בשבת האחרונה פרסמה הגולשת ע' פוסט בפייסבוק, ובו היא יוצאת נגד מסעדת הקונטיינר בנמל יפו בשל תנאי העסקה לא הוגנים של מלצרים, לטענתה. בין השאר סיפרה שבעלי המקום מחייבים את המלצרים לשלם מכספם על מנות שהסועדים החזירו. "מלצר שכח לומר לכם שבסלט העגבניות יש פלפל חריף וברצונכם להחזיר את המנה? אין בעיה, בעלי המקום יגבו את העלות שלה (50% מהמחיר) משכר המלצר", כתבה ע', וסיימה את הפוסט בקריאה לגולשים להימנע מלבקר במסעדה.

הפוסט זכה למאות לייקים, אבל את עיקר החשיפה קיבל כששותף בעמוד "סטטוסים מצייצים", שם נכתבו תגובות חריפות נגד המסעדה, כשחלק מהמגיבים אף מצהירים "לא נלך לשם יותר".

אתמול החליטה מסעדת הקונטיינר להגיב בפוסט שלהם בפייסבוק, בניסיון לצמצם את הנזקים ולהביא את הצד שלה בסיפור.

"לצערנו, אתמול, הופץ מידע מתלהם החוטא לאמת סביב תנאי העסקת צוות המסעדה", כתבו מנהלי העמוד של הקונטיינר. לאחר שהסבירו מדוע ע' אינה אמינה לדעתם, והדגישו כמה טובים תנאי ההעסקה אצלם, הסבירו את עניין ה"קנסות": "במקרים של רשלנות חריגה החוזרת על עצמה, מהם אנו מתרשמים כי העובד מזלזל בעבודתו באופן חוזר ונשנה, הוא עלול, להידרש לשלם מחצית מעלות מנה שהוחזרה עקב רשלנותו [...] המנה נארזת עבורו והוא נהנה ממנה בסיום המשמרת". את הפוסט סיימו ב"מפחיד לגלות כי לאחר 5 שנים מאז פתחנו את המקום [...] כמה קל בפוסט אחד, לא מבוסס ונקמני להאשים, לשפוט ולקבוע גזר דין המפיץ שם רע וסוחף אנשים לפרסם הכפשות ושקרים ללא סיבה מוצדקת".

אלא שהפוסט שלהם, שנועד להפריך את הטענות של ע', דווקא חיזק את טענותיה בעיני הגולשים. "בקיצור, אחרי שרמזתם שיש לה אינטרס להשמיץ אתכם, אישרתם את הטענות שלה", כתב אחד המגיבים. "דווקא מהתגובה שלכם, הבחורה לא סילפה את האמת. זה די דומה למה שהצגתם בתגובה, רק באופן פחות מתלהם", כתבה אחרת. מגיבים נוספים כתבו: "תגובה שערורייתית", "אם זאת התשובה שלכם אתם פשוט בכיינים חזקים מול חלשים", "לא חוקי לקנוס. גרוע עוד יותר לעשות משהו לא חוקי ולעטוף אותו במילים יפות" ו-"אם היה ספק בעניין התנהלותכם והאמת בסיפור, תודה על שהסרתם אותו". גולש אחד אף המליץ למנהלי עמוד הקונטיינר: "פשוט תמחקו את הפוסט הזה, תעלו פוסט חדש עם התנצלות והבטחה שלא תעשו את זה שוב לעולם ותנו לע' ארוחה זוגית חינם שלא תנוכה משכרו של איש".

הסיפור שוב מוכיח עד כמה קריטית היא התנהלות יח"צנית ברשת של חברות ותאגידים. לא פעם התגובה של חברה לטעות או למשבר תדמיתי רק מעוררת אנטגוניזם, כיוון שאינה לוקחת בחשבון את השיח האינטרנטי הביקורתי שמחכה לה בפינה. את הנזק שעושה פוסט בפייסבוק קשה למחוק - גם אם את הפוסט עצמו אפשר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מהנהלת הקונטיינר נמסר בתגובה: "לאחר בירור מעמיק, הנוהל המדובר, שהינו נוהל ישן מתקופה בה היו שותפים אחרים בקונטיינר בוטל כליל, אנו מצרים על כל מי שנפגע ממנו.
המלצרים, הלקוחות וכלל הצוות העובד הם ליבו הפועם של הקונטיינר, אנו מוקירים את עבודתם ורואים בהם את הרוח החיה של המקום כולו ושותפים להצלחתנו."

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully