וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת האלווין: אתר תחפושות מציע "תחפושת אבולה סקסית"

28.10.2014 / 15:33

חמוד או מזעזע וחסר טעם? חנות תחפושות אינטרנטית מציעה לגולשים תחפושת אבולה סקסית, בטענה ש"המאבק במגיפה לא צריך לוא על חשבון הסטייל"

תחפושת חליפת מגן נגד אבולה. brandsonsale.com, אתר רשמי
תחפושת האבולה הסקסית. למות זה לא סקסי/אתר רשמי, brandsonsale.com

חג התחפושות הנוצרי הולך ומתקרב (יחול ביום שישי הקרוב), וחנויות התחפושות מקוונות מתחרות זו בזו על המבחר המקורי ביותר של תחפושות. החנות brandsonsale החליטה ללכת על הנושא הכי חם השנה - והיא מציגה באתר שלה תחפושת שנקראת "Sexy Ebola Containment Suit" -"חליפת מגן סקסית נגד אבולה". כך תוכלו גם לשרוד את הנגיף הקטלני וגם לחרמן את הסובבים אתכם.

התחפושת לא מתוחכמת במיוחד, וסביר להניח שהיא הורכבה מתחפושות נגיפיות גנריות ולא נתפרה במיוחד לרגל התפרצות האבולה. היא כוללת חלוק מיני לבן, מסיכת חמצן, משקפי מגן וכפפות לייטקס, ותעלה לכם 60 דולר. יש גם גרסה לגברים, אבל היא לא מוגדרת כ"סקסית" אלא נמכרת סתם כ"Ebola Containment Suit Costume". ואל תתלהבו מהמגפיים הצהובים, הם לא כלולים בתחפושת.

"בזמן שהנגיף הקטלני מפלס דרכו לארצות הברית, המאבק במגיפה לא צריך לבוא על חשבון הסטייל שלכם", מתאר הטקסט בעליצות, "השמלה הקצרה ומסיכת הגז השיקית יהיו שיחת היום במילאנו, לונדון, פריז וניו יורק".

אז אנחנו לא יודעים איך זה בפריז או במילאנו, אבל באפריקה הנגיף כבר גבה את חייהם של כ-5,000 איש בשנה האחרונה. מדובר בהתפרצות האלימה והמסוכנת ביותר הידועה בהיסטוריה של האבולה, מחלה בעלת סיכויי הידבקות גבוהים, גם ובעיקר לאחר המוות. קשה לנו לתאר ששמלה לבנה סקסית הייתה מצילה את חייהם של אחד הקורבנות.

בתחילת השבוע, אגב, הופצה באינטרנט תמונה מזויפת של תחפושת "אחות רחמניה אבולה סקסית", שעוררה את זעמם של גולשים בגלל חוסר הרגישות שלה (כלפי החולים במחלה וכלפי נשים בכלל). אולם אז התברר שהתמונה היא בעצם מניפולציית פוטושופ על תחפושת "שובר שורות", מחווה לסדרת הטלוויזיה הפופולרית, הכוללת חליפת מגן צהובה (סקסית כמובן) ומשקפי מגן. הגולשים נרגעו, אבל עכשיו - כאמור - התברר שאין צורך בבדיחות פוטושופ, כי אכן יש תחפושת כזאת בעולם. לנו לא נותר אלא לבדוק אם היא תהיה זמינה גם בפורים הקרוב - בהנחה כמובן שעד אז לא נהיה כולנו מתים מאבולה כי לא נעלנו מגפיים צהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
תחפושת "שובר שורות" סקסית. m.halloweencostumes.com, אתר רשמי
התחפושת שהתגלתה כגרסת וולטר-ווייט סקסית/אתר רשמי, m.halloweencostumes.com
  • עוד באותו נושא:
  • אבולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully