וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אפל טים קוק יוצא מהארון: "אני גאה להיות הומו"

שירות גלובס

30.10.2014 / 13:21

קוק בביזנסוויק: "הרבה מעמיתיי באפל יודעים כבר זמן רב כי אני הומוסקסואל, ולא נראה כי זה מפריע להם. אני רוצה להבהיר, לעולם לא הכחשתי את נטיותיי המיניות"

טים קוק. רויטרס
קוק/רויטרס

מנכ"ל אפל טים קוק יוצא רשמית מהארון. במאמר שפירסם בביזנסוויק מבית בלומברג הוא כותב כי "הרבה מעמיתיי באפל יודעים כבר זמן רב כי אני הומוסקסואל, ולא נראה שזה מפריע להם. אני רוצה להבהיר, לעולם לא הכחשתי את נטיותיי המיניות ואני גאה להיות הומו".

קוק מוסיף, כי "אני מחשיב את היותי גיי כאחת המתנות הגדולות ביותר שקיבלתי מאלוהים. אני לא מחפש תשומת לב ואני רוצה שהפוקוס יישאר על אפל ולא עליי אישית, ועל המוצרים והחוויות שהם מעניקים לצרכנים. הגעתי למסקנה כי השאיפה שלי לפרטיות מעכבת אותי ולכן החלטתי היום להצהיר באופן רשמי על היותי גיי".

לדברי קוק, "עצם היותי הומו נתן לי הבנה עמוקה על מה זה להיות במיעוט, אבל זה איפשר להיות חיים עשירים יותר ולהיות מחובר לעצמי יותר, ללכת בדרך שבחרתי ולהתעלות מעבר לדעות הקדומות. בנוסף, זה הביא אותי לפתח עור עבה וזה יעיל בתפקידי כמנכ"ל אפל".

קוק אמר כי הוא לא מחשיב את עצמו כאקטביסט חברתי (בהקשר של מאבק למען הכרה בזכויות ההומוסקסואלים), "אבל אני הרווחתי המון מהקורבן שאחרים עשו בנושא - אז אם זה יעזור לאנשים שמתלבטים ומפחדים להיות מי שהם - בכך שישמעו שמנכ"ל אפל הוא הומו - אז זה שווה להקריב את הפרטיות שלי".

"אני מודה, זו לא היתה החלטה קלה (לצאת מהארון), אבל אפל היא מפעל חיי כיום ואני אמשיך להשקיע כדי להיות המנכ"ל הכי טוב שאפשר לחברה. אדם לא מוגדר בנטיותיו המיניות, הגזע או המוצא שלו ואני מקווה שאנשים יכבדו את הבחירה שלי להתמקד בדברים שאני טוב בהם ושמקנים לי הנאה.

  • עוד באותו נושא:
  • טים קוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully