וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג שלנו לא חבר'המן

30.10.2014 / 16:17

זהר ברטל קיבלה הודעות בטלפון ממישהו זר שניסה להתחיל איתה למרות שאמרה לו שהיא לא מעוניינת - ואז גילתה שזה נהג האוטובוס שעליו היא נמצאת

נהג אוטובוס. ShutterStock
נהג אוטובוס/ShutterStock

אם את בחורה ויש לך אינטרנט, בטח גם לך יצא להדוף בנימוס (או לא בנימוס) גולשים שמתחילים איתך בהודעות הפרטיות. אולי נתקלת גם במתחילים העקשנים שגם אחרי ה"לא" ממשיכים להמטיר את ה"חחח מאיפה את בארץ?" שלהם. מזל שלנדוניקים אפשר לעשות בלוק.

אבל מה קורה כשהמטרידן מגיח פתאום מהמרחב הווירטואלי וצץ לך בחיים האמיתיים? הגולשת זהר ברטל עברה בדיוק את הרגע המטריד הזה. לפני כחצי שנה פנה אליה אדם זר בפייסבוק והציע לה להכיר. היא סירבה. כאן הסתיימה השיחה ביניהם - עד אתמול.

ברטל עלתה לאוטובוס של דן בתל אביב אתמול, כשלפתע צץ בטלפו שלה אותו מתחילן מלפני חצי שנה, והתחיל שוב להתכתב איתה כאילו כלום לא קרה. "טוב לראות אותך אצלי באוטובוס חחחחחח" כתב לה, והוסיף ש"טוב לראות אותך במציאות סוף סוף".

התברר כי המסמס המסתורי הוא למעשה נהג האוטובוס, שזיהה את ברטל כשעלתה לאוטובוס והחליט לנסות את מזלו שוב והחל להתכתב איתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילומי המסך מהשיחה שהעלתה ברטל לפייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברטל כתבה על המקרה פוסט בפייסבוק שלה, בו היא פונה לחברת דן ומבקשת מהם לטפל במקרה. "אני לא יודעת אם תתייחסו לזה שנהג שלכם הטריד נוסעת (הפרצוף שהוא ראה היה פרצוף מבועת ונבוך לחלוטין, והוא המשיך לשלוח לי הודעות גם אחרי שהפסקתי לענות)", כתבה ברטל לחברת דן בפוסט, "מקווה שתתייחסו לזה שהוא התעסק בפלאפון תוך כדי שהוא מסיע עשרות נוסעים באוטובוס". ברטל אף הוסיפה תמונה של הנהג, וציינה כי שמעה שהוא נוהג להטריד נוסעות נוספות באותו קו.

תגובות הגולשים לפוסט של ברטל, כמו בדרך כלל במקרים כאלה, היו חלוקות. חלקם הביעו הזדהות עם ברטל וזעזוע מהמקרה וכינו את נהג "קריפ". חלקם תהו אם לא מדובר ב"שיימינג" לא מוצדק שעלול לעלות לנהג בפרנסה שלו, או סברו שהתנהגות ההנהג הייתה לגיטימית. "הוא חיזר אחרייך, לא עקב אחרייך ולא חיכה לך ליד הדלת", כתב אחד המגיבים, "וגם אם היה מטרידן כפייתי, לכי תתלונני בחב' דן או במשטרה". מגיב אחר כתב "מישהו ניסה להתחיל איתך, לא הצליח לו, כאילו לא מספיק זה את גם רוצה לגרום שיפטרו אותו מהעבודה?" וגם "אני בטוח שאם הוא היה נראה כמו בראד פיט לא היית אומרת שזאת הטרדה".

היום הגיבה חברת דן לברטל בפייסבוק, וציינה כי הנהג המדובר זומן לשיחה. לגבי העובדה שהנהג התכתב בטלפון במהלך נסיעה, נכתב כי הנהג יטופל על ידי קצין הבטיחות של החברה. אולם את הסוגייה השנייה - הדברים שכתב לברטל - פטרה החברה כאי הבנה פרטי ביניהם. "חברת דן איננה מתערבת בחיים האישיים של עובדיה", נכתב בתגובה. על כך ענתה להם ברטל שאותו נהג פנה גם לנוסעות אחרות דרך הפייסבוק, כנראה דרך השם שמופיע להן על כרטיס הרב קו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully