וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת: סמארטפון סוני אקספריה T3 - בינוני ויקר

צחי הופמן

3.11.2014 / 6:31

ה-T3 מגיע עם מסך גדול יחסית של 5.3 אינץ', המצלמה מגיעה עם חיישן 8 מגה פיקסל. במחיר שבו סוני מוכרת את ה-T3 בארץ, אפשר למצוא דגמים טובים יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המלחמה בקטגוריית הביניים בסלולר עצומה, ויצרניות הסמארטפונים מנסות להשיק עוד ועוד מכשירים חדשים שיקרצו לקטגוריה היקרה יותר, אבל עדיין יציעו חומרה שאפשר לתמחר במחיר לא גבוה. האקספריה T3 של סוני הוא מוצר שמנסה לענות על הדרישות האלו.

מסך: ה-T3 מגיע עם מסך גדול יחסית של 5.3 אינץ', בטכנולוגיית IPS שבסך הכל עושה עבודה סבירה מאוד ביחס לזוויות הצפייה בצג. הרזולוציה היא 730 על 1,280 פיקסלים, לא Full HD, אבל בסך הכל יש כאן תאורה אחורית טובה וצבעים חיים; אנחנו היינו מרוצים. מה שכן הפריע לנו במסך היא המסגרת העבה שהופכת את המכשיר לגדול הרבה יותר ממה שהוא צריך להיות. העובי דק - 7 מ"מ, והמשקל קל - 148 גרם.

חומרה: ה-T3 מגיע עם מעבד מרובע ליבות מסוג סנפדרגון 400 של קוואלקום במהירות 1.4 ג'יגה הרץ, 1 ג'יגה זיכרון ונפח אחסון של 8 ג'יגה, כולל אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס (עד 32 ג'יגה). מערכת ההפעלה היא אנדרואיד בגרסת קיטקט (4.4.2). הסמארטפון עובד בצורה בינונית, כאשר נתקלנו הרבה פעמים באיטיות ולפעמים גם בקריסות של אפליקציות. מדובר במכשיר שלא פונה למשתמשים הכבדים: יש כאן התקן NFC לחיבור לאביזרים תומכים. ה-T3 לא תומך בתדרי הדור של 4 של חברות הסלולר (לפחות לא בגרסה אותה קיבלנו לסקירה), ובניגוד להרבה דגמים של סוני, המכשיר הזה לא עמיד למים.

מצלמה: המצלמה מגיעה עם חיישן 8 מגה פיקסל: תוצאות הצילום בלילה לא מוצלחות, לעומת זאת באור יום הצילום עושה את העבודה, רק שלפעמים קשה להוציא תמונה ממוקדת בניסיון הראשון.

סוללה: הסוללה מגיעה בקיבולת ממוצעת של 2,500 מיליאמפר. סוני משלבת תוכנת Stamina המאפשרת לחסוך באנרגיה על-ידי השבתת חיבור האינטרנט ליישומים לא נחוצים בזמן המתנה. בשילוב התכונה הזו, הסוללה מחזיקה עד שעות הערב.

השורה התחתונה: במחיר שבו סוני מוכרת את ה-T3 בארץ, אפשר למצוא דגמים טובים יותר.

מחיר: 1,750 שקל.

ציון: 7.5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully