וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלוויזיה מהירה בתוך הכיס שלכם

3.11.2014 / 11:24

אורנג' השיקה היום את אפליקציית Orange 4GTV, שמאפשרת לצפות בתכנים טלוויזיונים בסמארטפון במהירות 4G. אסי גל נשאר מתחת לשמיכה עם המשחק של מנצ'סטר

בזמן שאני כותב את השורות הללו אני צופה בשידור ישיר במשחק של מנצ'סטר יונייטד מול מנצ'סטר סיטי. אין לי כבלים, ובכל זאת אני רואה אותו באיכות HD עם פרשנות ישראלית, רק שאני לא צופה בו בטלוויזיה, אלא בטאבלט שלי עם אפליקציית Orange 4GTV. עד עכשיו, אם רציתי לראות משחק שלא משודר בערוץ 1 או 2, הייתי צריך לחפש באינטרנט איזה שידור ישיר שלו מאיזה ערוץ רוסי, וצופה בו באיכות בינונית עד חלשה, כשהסטרימינג נתקע, והקריינות לא מוסיפה לי דבר. אז כבר אני מרוצה מ-Orange 4GTV.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכנים ב-Orange 4GTV/מערכת וואלה!, צילום מסך

צפייה ישירה באמת ישירה

האפליקציה של אורנג' אינה חדשנית ברעיון שלה - סטרימינג ישיר של סרטים וסדרות לטאבלטים ולטלפונים, לצד כמה ערוצים שמשודרים בשידור חי. החדשנות טמונה במגוון אספקטים אחרים, כשהראשון שבהם הוא מהירות השידור - 4G. בין אם התקנתם בטאבלט שלכם כרטיס סים של אורנג' עם מהירות הגלישה הגבוהה הזו, או שבטלפון כבר יש לכם כרטיס שכזה - הסטרימינג הוא מיידי, ללא שום המתנה. מי שמצטרף לאפליקציה במחיר של 20 שקלים לחודש, מקבל חמישה ג'יגה לגלישה, והקטע המגניב הוא שבאורנג' קוראים את חיבור האינטרנט שלכם, ובכל פעם שתשתמשו באינטרנט של אורנג' כדי לצפות באפליקציה החבילה לא תיפגע, ואף קילובייט של אינטרנט לא ייירד לכם. כמובן שתוכלו להשתמש ב-Wi Fi, אבל אין כרגע אינטרנט אלחוטי שמגיע למהירות של הדור הרביעי. בגלל זה אני משתמש רק בסים שקיבלתי.

ספורט הוא, למעשה, הסיבה היחידה בגללה אני שוקל לפעמים לרכוש כבלים. אני לא רוצה מגוון ערוצים שיגרמו לי להפסיק לעשות כל דבר אחר פרט ללצפות בטלווויזיה, אבל אני כן רוצה לראות משחקים, ועכשיו אני יכול. אמנם רק על הטאבלט ולא על מסך גדול, אבל בעודי כותב והמשחק משודר לצדי, אני מאוד נלהב מכל הסיטואציה. מה גם שמתתבר שיותר ויותר אנשים צופים בטאבלט במקום בטלוויזיה: מסקר שנערך בשנה שעברה בבריטניה, עלה כי יותר אנשים צפו בטאבלט במיטה בערב מאשר בטלויזיה בסלון (41% מהנשאלים, לעומת 40%). אז הנה, עשרים שקלים בחודש ויש לי את כל מה שאני רוצה בספורט, כל עוד אני מוכן להסתפק במסך הקטן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציית Orange 4GTV בטאבלט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אהבות ותכנים

ספורט הוא לא כל הסיפור של האפליקציה הזו, אבל אתעכב עליו עוד קצת. פרט לסטרימינג של ספורט 1 וספורט 2, יש גם תקצירים של MMA (אמנות לחימה משולבת) ותקצירי כדורסל וכדורגל. נסיעה ברכבת פשוט עפה כשצופים בגולים הגדולים של השבוע.

אוקיי, ומה חוץ מספורט? אז לילדים יש המון דברים, וכל הורה שנאלץ להסיע ילד יותר מארבע דקות יודע כמה יעיל מסך טאבלט המקרין דברים שהילד אוהב. אז כרגע האפליקציה מציעה את ערוץ הופ!, ZOOM וערוץ הילדים, כשבאיזור ה VOD ישנם פרקים של "סופר סטרייקה" הפופולרי, לצד 16 תכניות כמו "ערי הזהב הנסתרות", "רחוב סומסום", "מר עגבניה", "ארתור" ועוד. חוץ מזה יש את שידורי קשת, רשת וערוץ 10 בסטרימינג, סדרות של הערוצים השונים, חלקן בHD-מה שלא קורה כשהן משודרות בערוץ 2 , ערוצים עם סרטים לבחירה וכמה ערוצי סרטים אשר משדרים סרטים באקראי, כך שמי שרוצה להנת מהחוויה שקיימת רק בכבלים של הדלקת הטלויזיה בלי לדעת מה משודר, יכול ליהנות ממנה גם פה. מגוון הערוצים, כמו גם התוכן, משתנה ומתרחב תדיר. רק אתמול נוספו פתאום פרקים של "בייבי בום", "משחקי השף", הסדרה "חברות" ותקצירים של WWE.

אפשרות מגניבה נוספת שקיימת באפליקציה היא אופציית הזמנת צפייה. באפליקציה מופיעה אופציית מומלצי היום ומומלצי שלושת הימים הבאים. בלחיצה קטנה אפשר להזמין תוכניות שהאפליקציה תתריע כי הן מגיעות וכך לא משכח יותר שמחר בערב יש גמר של תוכנית כלשהיא, ושסלטה ויגו משחקת עוד יומיים .

אז זהו, המון תכנים, באיכות משובחת, במהירות מרהיבה אשר אינה פוגמת בכמות האינטרנט אותה אתם צורכים. ואני כל כך שמח לראות גביע האליפות ברכבת בלי לשמוע פרשן רוסי צועק "מסי פראדייט מש, אודר, איטסל! מסי איטסל!"

הכתבה הוכנה בשיתוף עם Orange

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully