וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל דוחה את השקת השעון

3.11.2014 / 15:01

מסתמן כי השקת השעון החכם של אפל, שהיה אמור לצאת בינואר, תדחה לאביב. וגם פצצה מהעבר: אינטל מפצה רוכשי פנטיום 4 והמשחקים מפעם זמינים בדפדפן. חדשות הטק

השעון החכם של אפל, ספטמבר 2014. AP
לוקח ת'זמן, השעון של אפל/AP

שמועה חדשה גורסת כי אפל תדחה את השקת ה-Apple Watch מתאריכו המקורי שתוכנן לחודש ינואר. בתמליל שיחה שהגיע לאתר 9to5mac מצוטטת סמנכ"לית בכירה ברשת קמעונאות וחנויות באינטרנט, אנג'לה אהרנדטס, אומרת: "יש לנו את ראש השנה הסיני שנכנס אלינו, ואז יש את השקת השעון באביב".

ייתכן שהדחייה נגרמת עקב הבעיות שהיו לאפל עם ספקית הספיר, GTAT, אשר מהווה מרכיב מרכזי בשעון. העמדה הרשמית המעודכנת של אפל בנושא הנה עדיין "ראשית 2015". היום הראשון של האביב בחצי הכדור הצפוני הוא ב-20 במרץ, ככה שיש עוד זמן לחכות.

גוגל תקשר בין משתמשי אנדרואיד ו-iOS

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דברו בינכם. זה עדיף לכולנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני מספר חדשים האתר Androidpolice חשף מידע שהגיע אליו, המתאר פרויקט חדש בשם Nearby: פיצ'ר שאמור לקשר בין מכשירי האנדרואיד השונים בינם ובין עצמם ובין הסביבה. עכשיו מתגלה מידע נוסף שמדבר על פיצ'ר בשם Copresence. ייתכן שגוגל מכוונת את Nearby גם למשתמשי האייפון. הפיצ'ר אמור לתת למשתמשי אנדרואיד ו-iOS אפשרות לתקשר אחד עם השני.

כדי לאפשר תקשורת, שני המכשירים ישתמשו בשירותי מיקום או בבלוטות' והמידע יעבור באמצעות Wifi או Wifi-Direct, סוג תקשורת בין שני מכשירים שלא דורשת חיבור אינטרנט. לא ברור מתי הפיצ'ר אמור להגיע ובאיזה אופן הוא יעבוד והאם זה יהיה מובנה באנדרואיד ואפליקציה נפרדת לאייפון כמו Hangouts למשל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

רטרו 1: אינטל שיקרה ותשלם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תאמינו או לא אבל יש לנו צילום של שבב מעבד של אינטל מפנטיום 4/מערכת וואלה!, צילום מסך

קניתם פנטיום 4 לפני 15 שנה? מגיע לכם 15 דולר! האתר גיזמודו מדווח על תביעה שנמשכה יותר מעשור והגיעה כעת לסיומה, ובה הוכח שבדיקות בנצ'מארק שהציגו אינטל - לפיהם מחשבי הפנטיום 4 חזקים יותר ממחשבי ה-AMD - לא היו נכונות.

אי לכך אינטל מחויבת לשלם דולר אחד לכל משתמש שקנה פנטיום 4, במשך כל השנים שהיא רימתה אותו, 15 דולר סך הכול. עוד עולה מהתביעה שאינטל תהיה חייבת לתרום 4 מיליון דולר לצדקות שונות בתחום לחינוך. אין צורך להציג קבלה, התשלום מבוסס על שיטת האמון כמו שנרשם באתר של אינטל. רימו אתכם באינטל? מלאו את הטופס בקישור הזה ובהצלחה לקבל את הכסף שלכם בחזרה.

רטרו 2: המשחקים הגדולים של שנות ה-80 בדפדפן

אימולטור משחקי רטרו. Internet Archive, צילום מסך
משחקי הרטרו שמחכים לכם באתר. צילומסך Internet Archive/צילום מסך, Internet Archive

פרויקט ייחודי שבא לשמר את משחקי העבר החל משנות ה-70 ואילך מאפשר לשחק אותם בדפדפן. הפרויקט נמצא באתר של Internet Archive ופועל בזכות אימולטור מתקדם של ג'אווה סקריפט בשם JSMESS. באתר מעל 900 משחקים ובכולם צריך "להכניס מטבע" עם מקש ה-5 ולבחור "שחקן יחיד" באמצעות מקש ה-1. היוצרים מזהירים שכיוון שמדובר באימולטור שלא תמיד יכול לדמות באופן מלא את המכונות הישנות ויתכן שחלק מהמשחקים לא עובדים כמו שצריך.

מי שמתגעגע לקצת נוסטלגיה יכול למצוא שם משחקים כמו גולדן אקס, פקמן ועוד. מומלץ בחום.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • אינטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully