וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייכו, הצמיד המעופף מצלם אתכם

4.11.2014 / 16:50

בתחרות הבינלאומית של אינטל זכו צמיד שהוא גם מצלמה מרחפת, איברים רובוטיים מודפסים בתלת ממד לשימוש קטועי ידיים וכפפה שקוראת את תנועות היד ומשפרת אותן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחרות Make It Wearable של אינטל בסן פרנסיסקו זכה במקום הראשון פרויקט Nixie - צמיד שהופך לרחפן המסוגל לצלם תמונות. המפתחים של Nixie זכו בפרס בשווי 500 אלף דולר להמשך הפיתוח והשיווק. חברי הצוות, ששמעו על התחרות של אינטל שישה ימים בלבד לפני המועד האחרון להגשת המועמדויות, הם קבוצה של חברי ילדות הגרים כיום בארה"ב וגרמניה. ה-Nixie מתלבש על פרק היד של המשתמש, וניתן להפעיל אותו באופן מיידי כדי לצלם תמונות מהאוויר.

התחרות הבינלאומית של אינטל יצאה לדרך בתחילת השנה, כשהדגש למשתתפים הוא על פיתוח מוצרים בתחום הטכנולוגיה לבישה, ושימוש ב-Intel Edison, מחשב בגודל של בול דואר. למקום השני בתחרות הגיע הפרויקט Open Bionics מבריטניה, שפיתח כף יד רובוטית המודפסת במדפסת תלת ממד, במטרה לסייע לתפקודם של קטועי איברים. השימוש במדפסת תלת ממדית מוזיל את עלות הייצור, מה שמאפשר לייצר איברים מותאמים אישית בעלות נמוכה מאלף דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איברים מודפסים להחלפה. Open Bionics/מערכת וואלה!, צילום מסך

למקום השלישי הגיע הפרויקט ProGlove, כפפת חישה המסוגלת להעביר מידע באמצעות תנודות. המטרה היא לאפשר לפועלים בפס ייצור לעבוד מהר יותר ובקלות רבה יותר, כשהכפפה בה הם עובדים אוספת ומנתחת נתונים כדי לאפשר פתרון בעיות עתידיות בעבודה. כך הכפפה עשויה לשפר את הנדסת האנוש ובסופו של דבר לבטל את הצורך בכלים נוספים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנוע טוב יותר. ProGlove/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפרסים נוספים זכו פרויקטים כמו תליון Arc (תליון שנתלה על הצוואר בזמן תנועה בעיר ופעילויות ספורטיביות ומנווט את המשתמש באופן בטוח בסביבה לפי אופי הפעילות), BABYBE (מזרון ביוני שמקשר בין תינוקות באינקובטורים לבין אמותיהם), BLOCKS (מערכת מודולרית של מוצרים לבישים) ו-Wristify (צמיד שמחמם או מקרר את העונד אותו).

  • עוד באותו נושא:
  • אינטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully