וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אם נעצרה לאחר שפורסמה בפייסבוק תמונה שלה מתעללת בבנה

5.11.2014 / 9:59

אלכסיס ברידן בת ה-18 חשבה שזה יהיה מצחיק לצלם את התינוק שלה תלוי מהחולצה שלו על וו במשקוף, אבל הגולשים חשבו שזה פחות מצחיק, והם דיווחו עליה למשטרה. עכשיו היא עומדת בפני כתב אישום על התעללות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כולם חושבים שאלכסיס היא אימא כזאת טובה, אבל תראו מה היא שלחה לי". כך נכתב מתחת לתמונה שהעלה אנתוני וולש בן ה-18 מווירג'ינה, ארה"ב, לפייסבוק שלו. בתמונה נראה התינוק המשותף שלו ושל אלכסיס, כשהוא תלוי מתוך חולצתו על וו במשקוף הדלת, כשעל פניו הבעת מצוקה. וולש, שהיה מסוכסך באותו זמן עם אלכסיס ברידן, אם בנו, העלה את התמונה לפייסבוק ושאל את הגולשים מה דעתם על מה שעשתה לבנם.

בתגובה, פנו כמה מהם למשטרה ודיווחו על התעללות בילד, וגם שיתפו את התמונה על עמוד הפייסבוק של המשטרה המקומית. אלכסיס ברידן נעצרה לחקירה וטענה שהתמונה צולמה בתור בדיחה ושהתינוק לא נפגע כלל. מהמשטרה נמסר לתקשורת כי התינוק אכן בסדר גמור, אך נגד האם יוגש כתב אישום על התעללות. בינתיים ברידן שוחררה לביתה אך לא תורשה לשהות עם בנה באותו חדר בלי נוכחות של אדם נוסף. ערוץ החדשות CBS 6 News מוסר כי ברידן בת ה-18 כבר הואשמה בעבר בתקיפה של קרובת משפחתה, והשופט הורה לה להשתתף בסדנת שליטה בכעסים.

בעקבות הפרשה פרסמה ברידן פוסט זועם בעמוד הפייסבוק שלה. "השוטרים באו אליי הביתה פעמיים אתמול בלילה וראו שהוא בסדר גמור", כתבה, כשהיא מתייחסת לתינוק שלה, "הם חושבים שזה היה לא בוגר וטיפשי מצדי אבל הוא ראה שזה רק בצחוק ולא צריך לפרסם כל דבר כי חלק מכם לא הורים ואתם לא יודעים את הסיפור המלא. תתעסקו בעניינים שלכם".

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully