וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימה איביי, ההמבורגר שלי מתקרר

5.11.2014 / 11:04

למכור באיביי זה ה-דבר, ועכשיו גם ברגר קינג מציעה המבורגרים למכירה באיביי לקראת הכניסה שלה לשוק ההודי. וגם: כמה יעלה לכם אב-טיפוס מקורי של מכשיר אפל?

ברגר קינג מוכרת המבורגרים באתר איביי. http://www.ebay.in/, צילום מסך
ברגר קינג מוכרת המבורגרים באתר איביי/צילום מסך, http://www.ebay.in/

נשמע קצת מוזר, אבל בעקבות כל המכירות החמות שמתרחשות עכשיו דרך האינטרנט - כמו למשל של יצרנית הסמארטפון One Plus One ב-350 דולר בלבד -
ברגר קינג גם מנסה לגרום ללקוחותיה להתלהב מקנייה ברשת. של המבורגרים.

קצת לפני כניסת הרשת להודו - מדינה שלא מאפשרת לפי חוקי הדת לאכול בשר של פרה - הרשת מנסה לקדם את המכירות שלה באמצעות האתר הפופולרי איביי.

כבר עכשיו תושבי הודו יכולים לבצע באתר הזמנה מראש של מוצרי הרשת במבצע, במחיר של 128 רופי, שהם קצת יותר מ-2 דולר. לא ברור עד כמה הרכישה מהאינטרנט היא מוזלת יותר מרכישה בחנות, כיוון שהחנות עוד לא נפתחה ולא פורסמו המחירים המלאים.

הרשת מודעת למצב האיסור על אכילת הפרה, ולכן מפרסמת מוצרים של המבורגר עוף, טלה - ויש גם מנה צמחונית. עוד לא ברור איך הדבר התקבל בהודו, אך נראה שעוד ועוד חברות מציעות את מרכולתן באופן נוח יותר ללקוחות הישר מהבית.

בא לכם על האב-טיפוס של אייפד מיני 2?

מכירת אב טיפוס של מכשירי אפל באיביי. http://www.ebay.in/, אתר רשמי
מכירת אב טיפוס של מכשירי אפל באיביי/אתר רשמי, http://www.ebay.in/

עוד דברים מעניינים שניתן למצוא היום באיביי הם מכשירי אב-טיפוס של אפל. קורה שבזמן השקה חדשה, ולפעמים גם אחריה, אפל שולחת בטעות מכשירי בדיקה פנימיים של החברה שלא מיועדים לקהל הרחב. מכשירים אלו מכילים מידע פנימי רגיש על אופן ייצורם.

עבור הלקוח הפשוט אין להם שום ערך: המכשיר לא מריץ iOS רגיל, הוא רק אוסף של בדיקות כמו סאונד, Wi Fi, רגישות מסך ועוד. ועדיין בכל פעם שזה קורה אנשים מנסים להרוויח מן העניין ולמכור את המכשיר באיביי בסכומי עתק. כך קרה לפני כמה זמן עם האייפון 6, כשעמוד המכירה נעלם באופן פתאומי. עכשיו אייפד מיני 2 מגיע גם הוא לאיביי.

האייפד מיני 2 בגרסה הסלולרית נמכר כיום במחיר התחלתי של 6,099 דולר, והאייפון 6 בנפח 64 GB נמכר במחיר צנוע של 1,1100 דולר. הסודות של אפל שווים הרבה יותר, ומעולם לא אושר שיש בכלל מידע פנימי של החברה במכשירים, אך נראה שהדבר עדיין מלהיב את המוכרים וגם את הקונים שמעלים את המחיר בכל פעם.

רק מילות אזהרה למי שחושק במכשירים ובסודות של החברה מקופרטינו. לרוב מכירות כאלו מסתיימות בפתאומיות לפני המועד, ואפשרי שאפל עצמה מפסיקה את המכירה והמכשיר חוזר לרשותה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מכירת אב טיפוס של מכשירי אפל באיביי. http://www.ebay.in/, אתר רשמי
מכירת אב טיפוס של מכשירי אפל באיביי/אתר רשמי, http://www.ebay.in/
  • עוד באותו נושא:
  • איביי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully