וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פרשת ההטרדה המינית: מנכ"ל טינדר הודח מתפקידו

5.11.2014 / 12:38

לאחר שמייסד טינדר ג'סטין מטין הודח, הגיע תורו של המנכ"ל שון ראד. ההדחה נעשתה על רקע תביעה נגד החברה, לפיה הפגינו השניים התנהגות סקסיטית כלפי סמנכ"לית השיווק של החברה

שון ראד, מייסד טינדר. Steve Jennings, GettyImages
ראד/GettyImages, Steve Jennings

מייסד אפליקציית ההכרויות טינדר, שון ראד, הודח מתפקידו כמנכ"ל בפועל בחברה בעקבות פרשת ההטרדה המינית שנחשפה בחודשים האחרונים. מגזין פורבס מדווח כי ראד היה אמור לנאום בכנס של פורבס על המודל הכלכלי של טינדר, כשהוא קיבל שיחת טלפון מחברת האם IAC, שהודיעה לו על פיטוריו מהחברה שהוא עצמו הקים. הוא נשא את הנאום בכל זאת, אולם אחר כך סיפר לפורבס שהוא היה במצב של משבר עמוק.

בחודש אוגוסט האחרון דווח כי המייסד השני של טינדר, ג'סטין מטין, הושעה מתפקידו בחברה בעקבות תביעה של סמנכ"לית השיווק לשעבר בחברה, וויטני וולף. וולף טענה אז כי מטין, שיצא איתה בעבר, כינה אותה "זונה" בפני המנכ"ל שון ראד הפנה כלפיה כינויים סקסיסטיים וגזעניים, בין השאר במיילים ובסמס. בתביעה שלה התייחסה וולף גם להתנהגותו של ראד, טענה שהוא שלל ממנה את התואר "מייסדת שותפה", זלזל בה ולבסוף פיטר אותה.

וולף ביטלה את תביעתה בספטמבר האחרון לאחר שהגיעה להסדר עם החברה במסגרתו קיבלה סכום של כמיליון דולר כפיצוי. מטין כאמור הושעה מתפקידו, ועכשיו הגיע תורו של ראד לקבל את החדשות הרעות.

ראד לא עוזב את החברה - לאחר סאגת התלבטויות בצמרת החברה, המתוארת לפרטים בכתבה של פורבס, הוחלט כי הוא ימשיך לתפקד כמנכ"ל טינדר עד שיימצא לו מחליף מתאים, וגם אז ימשיך להיות חלק מההנהלה. המטרה של ההדחה היא לטהר את המוניטין של הנהלת החברה, כדי לאפשר את חיזוק המוצר שעומד עכשיו לעבור שינויים ושדרוגים יקרים.

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully