וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Too many cooks: הסרטון שמקריפ את הרשת

9.11.2014 / 9:28

אם עדיין לא ראיתם את Too many cooks ויש לכם 11 דקות פנויות וראש פתוח, אל תוותרו על הסרטון הכי מדובר ברשת - פארודיה על שירי פתיחה של סיטקומים שיוצאת משליטה, שיש כאלה שכבר השוו אותה ליצירות של דייויד לינץ'. צפו

צילום מסך

שיר פתיחה חמוד ובני משפחה מסתובבים את המצלמה בחיוך כשהשם שלהם מופיע בכתובית מתחת - ככה מתחיל הסרטון הכי מדובר ברשת ביממה האחרונה, Too many cooks. אבל גם אחרי שתבינו שמדובר בפארודיה על שירי פתיחה של סיטקומים קיטשיים אמריקאיים,עדיין לא תצליחו לנחש את הטירוף שקורה אחר כך.

מדובר בסרטון שהעלה ליוטיוב ערוץ הטלוויזיה האמריקאיAdult Swim, שמשדר סרטונים קומיים בשעות הקטנות של הלילה. כשהם העלו את Too many cooks ליוטיוב, הוא הפך בתוך זמן קצר לסנסציה. חלק מהמגיבים בעמוד הסרטון כבר השוו אותו ליצירות של דייויד לינץ', לצד כמובן מגיבים שלא הבינו מה קורה פה. אבל נראה שאף אחד לא מצליח להישאר אדיש.

בתוך כמה שעות ערוץ YouTube Nation כבר הכין סרטון בשם "7 השלבים של צפייה ב-Too many cooks", שמציג את מה שעובר על הצופים ב-Too many cooks - מהשלב ההתחלתי, שבו הם צוחקים ומבינים את הפואנטה, דרך שלבים של בלבול מוחלט ועד ההבנה של הסוף.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully