וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללכוד אותו ברשת: אפליקציות היכרויות בחינם

1.12.2014 / 9:06

מחפשים אהבה? בואו למצוא אותה בעזרת מגוון אפליקציות להיכרויות ללא תשלום. אל תשכחו לשלוח לנו הזמנה לחתונה

כולנו אוהבים את הסמארטפון שלנו אהבת נפש, אבל לא כולם יודעים שהוא גם יכול לעזור למצוא זוגיות ואהבה אמיתית. היום אפשר למצוא את האחד או האחת גם בלי להרים את הראש מהסמארטפון, אבל המבחר הגדול של האפליקציות השונות יכול לבלבל אתכם בדרך. אז על מנת לעשות לכם קצת סדר בבלגן, מצאנו לכם חמש אפליקציות הכרויות שכדאי לכם להכיר.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

JDate
אתרי ההכרויות הם כלי מעולה למציאת אהבה וזוגיות, אבל בשביל להגדיל את הסיכויים, כדאי להירשם לאתרים כמה שיותר גדולים, מקצועיים ואמינים, ואם יש להם גם אפליקציה דרכה תוכלו לגלוש באתר כל הזמן ומכל מקום, מה טוב. אתר ההכרויות JDate, פיתח אפליקציה שבאמצעותה המנויים באתר יוכלו לחפש ולמצוא את ההתאמות שלהם, לראות מי מחובר, לצ'וטט, לערוך את הפרופיל, להעלות תמונות ובעצם לעשות את כל אותן הפעולות שהם עושים דרך האתר. כמו כן, האתר הוציא אפליקציה מקוצרת וקלילה יותר בשם JDate JPix, שמשמשת לצורך פעולות זריזות כמו, שליחת קריצות, צפייה בפרופילים ועוד.

להורדת אפליקציית JDate לאנדרואיד לחצו כאן
להורדת אפליקציית JPix לאנדואיד לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציות JDate ו-JPix. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

Odating
Odating היא אפליקציית הכרויות חינמית לחלוטין, זמינה גם באפל וגם באנדרואיד ,וכמו רוב חברותיה לתחום היא מבוססת מיקום כך שהיא מאפשרת לכם למצוא אנשים בסביבה שלכם. בנוסף, האפליקציה מציעה כל מיני אפשרויות אפשרויות סינון ובדיקת התאמה של מועמדים פונציאלים כמו "התאמת אופי" (בחינת ההתאמה שלכם למשתמשים אחרים על פי שאלונים, כאשר אתם מקבלים התראות כל פעם שמישהו ענה מספר מסוים של תשובות זהות לשלכם), התאמה לפי מראה (באמצעות סימון תמונות שאהבתם) ולידיעת הרווקים הטבעונים והצמחונים מביניכם ישנה גם את האפשרות לסנן לפי הרגלי אכילה. כמו כן, יש לה פיצ'ר שנקרא "ספיד דייטינג", צ'אט קבוצתי ועוד.

להורדת האפליקציה לאנדואיד לחצו כאן
להורדת האפליקציה לאייפון לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציית Odating. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

Jaumo
זוהי אפליקציה מאוד חביבה, קלה ונוחה לשימוש. ניתן להוריד אותה בחינם הן באנדרואיד והן באפל, אך חלק מהשירותים שהיא מציעה הם בתשלום. האפליקציה מבוססת מיקום, כשהמאפיין העיקרי בה הוא שהיא נחשבת לקלילה יחסית, בלי אפשרויות סינון מורכבות מידי או פרופילים מתישים. בחיפוש אחר משתמשים אחרים יופיעו לכם קודם כל התמונות שלהם ביחד עם הגיל והמיקום שהם נמצאים בו ביחס אליכם, ותוכלו לסמן "לייק" או לשלוח הודעה.

להורדת האפליקציה לאנרואיד לחצו כאן
להורדת האפליקציה לאייפון לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציית Jaumo. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

POF- Plenty of fish
POF, או בעברית, שפע של דגים, היא בדיוק כמו השם שלה, מתיימרת להציע לכם היצע גדול של מועמדים פוטנציאליים להכרויות. יש לה הרבה משתמשים ברחבי העולם (בעיקר בארצות הברית) אבל בארץ היא יחסית פחות פופולרית, כך שהיא יותר אקטואלית אם אתם בדיוק עוברים לחו"ל, או אם פשוט בא לכם לדוג באגם קטן יותר. על כל פנים, העיצוב שלה מאוד נחמד וידידותי למשתמש והיא מספקת את כל אותם השירותים הרלוונטיים לאפליקציית הכרויות כמו לבדוק מי צפה לכם בפרופיל, בחינת התאמות, התכתבויות וכדומה. היא ניתנת להורדה בחינם באנדרואיד ואפל, ורוב השירותים שהיא מציעה הם בחינם.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד לחצו כאן
להורדת האפליקציה לאייפון לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציית POF. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

לייטים
אם אתם רווקים שמשתייכים לזרם הדתי לאומי, האפליקציה הזאת היא בדיוק בשבילכם. מדובר בעצם באפליקציה של אתר ההכרויות עם אותו השם (לייטים), אשר מאפשרת למנויים באתר להכיר בני זוג מתאימים לפי השקפת עולמם דרך הסמארטפון, וליהנות דרכו מכל מה שהאתר מציע. היא זמינה בחינם באנדרואיד ובאייפונים, ומאפשרת לחפש חברים, לשוחח, לערוך את הפרופיל וכן הלאה.

להורדת האפליקציה לאנדרואיד לחצו כאן
להורדת האפליקציה לאייפון לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציית לייטים. צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully