וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנקת גבהים: מזל"טים מצלמים מהשמיים סקס בשטח

אם בחרתם לעשות סקס בטבע, תחת כיפת השמיים, באיזור מבודד, תבדקו טוב טוב שלא מצלמים אתכם לאיזה פרויקט אמנותי. תכירו את Drone Boning - סקס שמצולם על ידי מזל"טים. זהירות - תמונות גרפיות

אתר רשמי

סקס זה לא מה שהיה פעם. תשאלו את סבתא שלכם (אבל אנחנו לא אחראים לתוצאות). במאה ה-21 נראה כי סקס הפך כבר למשעמם ובנאלי, והדור הצעיר מחפש ריגושים חדשים - כמו למשל לצלם את עצמו בעת משגל באמצעות מזל"ט (drone). כן, שמעתם נכון.

התופעה החדשה, שקיבלה את השם "Drone Boning" או בתרגום מעט עילג לעברית צחה, "דפיקת מזל"ט", מתארת סקס על משטח גבוה אותו מצלם מטוס זעיר ללא טייס. במילים אחרות, מדובר בפורנו שמצלמים רובוטים. סוף סוף מצאנו להם שימוש ראוי בתרבות שלנו.

הסרטון שמוצג למעלה מציג מספר זוגות של מתנדבים ממגדרים שונים מקיימים יחסי מין באזורים פסטורליים מגוונים, כגון הרים, חוות וחופים מגובה של כ-30 מטרים. ברנדון לה-גנקה, יוצר הסרטון, מספר שניסה ליצור אפקט בסגנון "איפה אפי", כך שהסקס יתרחש בצורה הרמונית עם הסצינה ויתמזג בתוכה. "הרעיון היה לקחת נופים יפהפיים ולשים אנשים מזדיינים בהם", הוא מתפייט.

מתוך האתר Drone Boning. eboning.com, אתר רשמי
איפה פיני?/אתר רשמי, eboning.com

אך הנקודה המעניינת באמת בסרטון הזה היא המסר שלו (ולא, המסר הוא לא רק שסקס זה דבר יפה): הוא נוצר כדי להציף ולעסוק בפגיעה הפוטנציאלית בפרטיות שהטכנולוגיה של drones הזו טומנת בחובה.

"הכול התחיל כפרשנות מבודחת על פרטיות ועל מציצנות, אבל עד מהרה הפך לתשתית רעיונית", לה-גנקה מסביר. "צילמנו במקומות בהם לא יכולת לראות הרבה מהקרקע, אבל אז אתה שולח מזל"ט לאוויר ואתה יכול לראות מה באמת קורה", מוסיף שותפו, ג'ון קרלוצ'י.

כשלה-גנקה וקרלוצ'י נשאלו האם drone boning יהפוך לז'אנר חדש בתעשיית הפורנו, לה-גנקה ענה ש"לעולם לא אצלם פורנו אמיתי ככה... אם אתה לא יכול לאונן על זה, אחי, זה לא פורנו טוב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מתוך האתר Drone Boning. eboning.com, אתר רשמי
מתוך האתר Drone Boning/אתר רשמי, eboning.com

אז אולי באמת לא נראה תגית חדשה באתרי פורנו, אבל הניסוי של לה-גנקה וקרלוצ'י היה, ללא ספק מעניין. כל כך מעניין, עד שבשלב מסוים אישה הטיחה בהם את האמת בפרצוף כששאלה אם הם "באמת מצלמים סרט פורנו בחוף הים בו היא לוקחת את הכלב והילד שלה לטיול". הכול בשם האמנות.

מתוך האתר Drone Boning. eboning.com, אתר רשמי
מתוך האתר Drone Boning/אתר רשמי, eboning.com
מתוך האתר Drone Boning. eboning.com, אתר רשמי
מתוך האתר Drone Boning/אתר רשמי, eboning.com
  • עוד באותו נושא:
  • מזל"טים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully