וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG גאה (?) להציג: טלפונים עם אישיות

12.11.2014 / 11:35

ארבעת הסמארטפונים החדשים של LG מגיעים עם עיניים על הכיסוי, שם של דמות מצויירת ואישיות כמו "המתאהב" ו"המגניב". אה, והם צריכים להציל את העולם מחייזרים

יש כל מיני הרבה טקטיקות למכור סמארטפונים, אך נראה שככל שהזמן עובר היצרניות הופכות מקוריות יותר. עכשיו הגיע תורה של LG, עם ליין של סמארטפונים לשוק הבינוני - מסך 5 אינץ' ברזולוציית 720P, מעבד ארבע ליבות במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ, 1.5 ג'יגה של זיכרון ראם, זיכרון פנימי של 16 ג'יגה-בייט ובטרייה עם 2610 מילי-אמפר. אבל יש למכשירים החדשים, מסדרת AKA עוד פיצ'ר נוסף: אישיות.

לארבעת המכשירים הצבעוניים החדשים של AKA יש שמות מיוחדים, ותכונה שמאפיינת כל אחד, כך מדווח האתר cnet.
המכשיר הצהוב הוא Eggy, שמתאהב בקלות, הלבן הוא Wooky שמדבר בסלנג, לכחול קוראים Soul והוא אוהב לשמוע מוזיקה ולשתות בירה, והבחורה שבחבורה היא YoYo - שאוכלת הרבה המבורגרים ושותה קולה (ראו בסרטון שלמעלה). לכל טלפון יש גם כיסוי מתאים בצבע שלו, כאשר הכיסוי מכסה רק שני שליש מהטלפון - מה שמשאר את החלק העליון של המסך גלוי וניתן לראות את העיניים של המכשיר.

אם עד עכשיו זה לא היה נראה כמו טכניקת שיווק מוזרה, נציין שכל טלפון לא קיבל רק אישיות - אלא עלילה שלמה. מתברר שארבעת הידידים בעצם צריכים להציל את העולם מחייזרים שרוצים להשתלט עליו או משהו כזה. אפשר לגלות עוד חלקים בעלילה אם נכנעים לרצונות של הטלפון כמו שמיעת מוזיקה, צילום סלפי (כמובן) ועוד.

המכשירים נמכרים כעת רק בדרום קוראיה ומחירים עומד על 500,000 וון שהם כ-456$. לא צפויה השקה בינלאומית, ולא בטוח שזה לרעה.

טלפונים עם אישיות של LG. יוטיוב, צילום מסך
YOYO שאוהבת המבורגרים. טוב/צילום מסך, יוטיוב
  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully