וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנינה חולת אהבה

13.11.2014 / 12:32

פנינה רוזנבלום רוצה למצוא לכם אהבה. דרך אתר השידוכים שלה "פנינה לאב", או באמצעות פגישה אישית שתעלה לכם כמה אלפי שקלים - העיקר שתהיו יהודים ותתחתנו עם יהודים: "אני נגד התבוללות"

פנינה רוזנבלום עם אתר האינטרנט פנינה לאב. ראובן קסטרו
פנינה רוזנבלום עם אתר האינטרנט פנינה לאב/ראובן קסטרו

לא מצליח למצוא חברה? למה שלא תבקש מפנינה רוזנבלום למצוא לך אחת. אשת העסקים והזוהר ממשיכה לסעף את המותג שלה למחוזות חדשים, ואחרי שמכרה לנו שמפו, תחתונים, גרנולה ומפלגה, רוזנבלום חובשת את שביס השדכנית. בימים אלה היא סוגרת שנה לקיומו של אתר ההיכרויות שהקימה, PNINA LOVE, אבל אפשר להיפגש איתה גם באופן אישי לטיפול VIP. זה יעלה לכם 4,500 שקל פלוס ריטיינר חודשי, בהנחה שתעברו את סינון ה-VIP לפי הקריטריונים הסודיים שלה, ופנינה תצא לחפש לכם אהבת אמת במאגרי האתר והרשת בכלל. "אז אם מישהו מעוניין, שיפנה אליי", היא אומרת בשיחה עם וואלה!טק, "תשלחו לי מיילים עם תמונות. בעיקר גברים מעל גיל 50, כי לנשים בגילאי 50 הכי קשה למצוא שידוך".

אבל גם אם אתם לא VIP, אתם עדיין יכולים להירשם כאחד האדם לפנינה לאב. הרשת אמנם מוצפת באתרי היכרויות, חלקם חינמיים, אבל רוזנבלום מתעקשת שאצלה באתר מקבלים טיפול איכותי ומשתלם ששווה את הכסף (79 שקלים לחודש, 195 לשלושה חודשים ו- 330 שקלים לחצי שנה). בנוסף, לאתר פנינה לאב יש שני אפיונים ייחודיים שלא תמצאו באתרים אחרים: 1. מנהלת אותו פנינה פאקינג רוזנבלום, מוסד ואייקון היסטורי. 2. לא תמצאו כאן שום גויים ימ"ש. האתר, מבהירה רוזנבלום, הוא ליהודים בלבד, קריטריון שהגולש נדרש להצהיר עליו בעת מילוי שאלון האתר.

"אני נגד התבוללות", מבהירה רוזנבלום, "אני מייעדת את האתר הזה ליהודים ישראלים בכל העולם. המטרה היא להרחיב את האתר ולתרגם אותו לאנגלית, ושיהפוך לאתר שמחבר בין יהודים ברחבי העולם. זו השאיפה".

כלומר, מישהו לא-יהודי לא יוכל להשתמש באתר?

"תראי, אין לי שליטה על זה. אבל בשאלון הוא יצטרך להצהיר אם הוא יהודי או לא. זה מה שאני מאמינה בו וזה האופי של האתר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האתר PNINA LOV/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אין כזה דבר אתר היכרויות בחינם"

זה לא מפתיע שהאתר מקבל את האופי והאג'נדות של רוזנבלום – זו תמיד האסטרטגיה במוצרי פנינה רוזנבלום. הם מקיפים את אישיותה כמו כוכבי לכת. מוצרי הקוסמטיקה שלה מבטיחים לכם להיראות כמו פנינה רוזנבלום. את הגרנולה היא הוציאה לשוק מתוך אג'נדה תזונתית אישית. את סדרת המזון לכלבים הוציאה עבור הכלבים של עצמה. "המוצרים שלי הם רק דברים שאני אוהבת", היא אומרת, "וזה גם הכול באותו צינור שיווק: מוצרי קוסמטיקה, מצעים למיטה, הלבשה תחתונה, מוצרי בריאות – הכול קשור זה לזה. את רוצה להיראות טוב, לאכול טוב ולישון טוב, את משתמשת במוצרים שלי".

אז זה השלב הבא של התפתחות המותג: שמת קרם, אכלת גרנולה, לבשת תחתונים סקסיות – הגיע הזמן לצאת לדייט. "והיום אנשים לא יכולים להכיר בן-זוג בבר או ברחוב", אומרת רוזנבלום, "העולם היום הוא אינטרנטי, ושם אנשים נפגשים. אני יודעת שיש לזה דרישה, ורציתי להיכנס לתחום האינטרנט".

אז הקמת את האתר פשוט כי זה הצעד העסקי המתבקש?

"לא, אני כל החיים שלי משדכת אנשים. יש מצוקה גדולה של רווקים ואלמנים ואלמנות, פשוט אין לתאר. אנשים יותר בררנים כיום, הם לא מתחתנים כל כך מהר, ואז הם מגיעים לגיל שבו כבר מופעל עליהם לחץ - כמו נשים בגיל 35, בגלל הנושא של להביא ילדים. זה לא קל. מעל 50 עוד יותר קשה למצוא בני זוג".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"פנינה לאב" עולה כסף, ובאינטרנט יש הרבה אתרי היכרויות חינמיים. למה שארשם דווקא לאתר שלך?

"שום דבר לא בחינם. האתרים האלה שאת מדברת עליהם פשוט מספרים סיפורים שהם בחינם, ונותנים לך לגלוש ולהסתכל על פרופילים, אבל תמיד ברגע שאתה רוצה ליצור קשר עם אחד מהם – מגיע השלב שאתה חייב לשלם. אין דבר כזה בחינם. בכל אתר יש לך צוות עובדים, הוצאות כספיות. המנוי שלנו דווקא יותר זול מאחרים. יש לנו כבר אלפים של לקוחות – ואנחנו באוויר רק שנה!"

בשנים האחרונות נדמה שירדה קרנם של אתרי היכרויות, כי אנשים יכולים להכיר בפייסבוק.

"פייסבוק זה לבני ה-20. מעל גיל 30 כבר לא מחפשים זוגיות בפייסבוק. אנשים בגיל הזה כבר צריכים מסגרת אחרת".

ואכן, "פנינה לאב" מחולק לקטגוריות גילאים של "עד 30", "30-45", "45-65" ו"גיל הזהב", מה שמדגים את הפילוח העיקרי של הלקוחות. בחודשים האחרונים, אגב, נוספה לאתר עוד קטגוריה – "בעלי מוגבלויות" – שהוקם בשיתוף עם ארגון נכי ישראל. "כי לאהבה אין מוגבלויות!" מכריזה רוזנבלום בגאווה.

למה בעצם נכים צריכים קטגוריה נפרדת?

"כי לפעמים, נגיד, אחד חירש רוצה חירש כמוהו. לכן עשינו תת אתר מיוחד בשבילם, כי גם אנשים מוגבלים זקוקים לאהבה. בנינו יחד עם ארגון נכי ישראל שאלון שמסווג את הנכות שלהם – נכות קלה, נכות קשה, יש כל מיני סוגים. אנחנו באוויר רק שנה ותראי איזה עוצמות יש בו".

פנינה רוזנבלום עם אתר האינטרנט פנינה לאב. ראובן קסטרו
פנינה רוזנבלום עם אתר האינטרנט פנינה לאב/ראובן קסטרו

כיוון שהאתר קיים רק שנה, ל"פנינה לאב" עדיין אין חתונות ברזומה להתהדר בהן – אם כי לדעת רוזנבלום יש כמה קשרים רומנטיים במחלקת ה-VIP שמתקרבים לזה, אם ירצה השם. רוזנבלום עצמה מעולם לא השתמשה באתר היכרויות למציאת דייט ("אני בזוגיות 30 שנה, הייתי רווקה אולי חודשיים ובתקופה שלי לא היה אינטרנט"), אבל היא למדה את השוק תוך כדי תנועה, בעזרת פידבקים של לקוחות והצעות לשיפור שנשלחו אליה. היא מתייחסת לשנה החולפת כ"שנה של הרצה", שבה היא למדה והפנימה את הצרכים של הלקוחות. בעקבות ההצעות שקיבלה, למשל, היא מתכננת להוסיף לאתר בקרוב פיצ'רים כמו צ'אט אונליין ואינבוקס אישי – בנוסף, כמובן, לתכנית שלה לייצא את האתר לחו"ל ולהפוך אותו למקום מפגש בינלאומי ליהודים מקצוות תבל.

ואז מה? מה התחום הבא באימפריית פנינה רוזנבלום?

"תראי, כל היום שואלים אותי איך אני נראית ככה בגיל 60. אז אני מאוד רוצה להיכנס לתחום הדרך חיים דרך תזונה".

כלומר, לצפות ל"דיאטת פנינה" בקרוב?

"כן, אבל העיקר לא יהיה איך להרזות, אלא איך לשמור על המשקל. אני אוודא שזה יהיה הכי טוב ובריא שיש, אני לא מתפשרת על איכות. גם כשיצאתי עם הגרנולה אמרו לי מה, זה כל כך יקר, לא יקנו. אבל הנה, היום זה מוצר מוביל. אתה תשלם טיפה יותר, אבל תיהנה. כמו שאומרים, הביוקר הוא בעצם בזול. או ההיפך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully