וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק בפיצ'ר חדש: סרטון "תודה" לחבר; נסו בעצמכם

יוסי ניסן

14.11.2014 / 10:34

בפיצ'ר ניתן לבחור 7 תמונות משותפות עם החבר שיוצגו בסרטון בן דקה אחת. הסרטון שפירסם מייסד פייסבוק מארק צוקרברג לרגל 11 שנים להיכרותו עם זוגתו פרסילה זכה ל-88 אלף לייקים עד כה, ל-2,000 שיתופים ול-925 אלף צפיות

פייסבוק משיקה פיצ'ר חדש שמאפשר לשתף, כמובן, סרטון וידיאו באורך דקה אחת שבו המשתמש אומר "תודה" (Say Thanks) לחבר פייסבוק אחר לבחירתו. בפיצ'ר ניתן לבחור 7 תמונות משותפות עם החבר שיוצגו בסרטון שיעלה על הקיר של המשתמש והחבר. ישנן 2 אופציות לבחירה - להגיד "תודה" לחבר טוב או ל"סתם" חבר ברשת החברתית.

המהלך נועד מן הסתם להגביר את המעורבות של הגולשים בפייסבוק ולגרום להם להעביר את הסרטון לכמה שיותר חברים, שגם הם, כמובן ינסו זאת בעצמם ויביאו עוד משתמשים ועוד פעילות ברשת החברתית.

את המהלך הציג מייסד פייסבוק מארק צוקרברג, בעיתוי מושלם מבחינתו - 11 שנים להיכרותו עם זוגתו פרסילה. סרטון התודה שהוא פירסם לאשתו זכה ל-88 אלף לייקים עד כה, ל-2,000 שיתופים ול-925 אלף צפיות.

ניתן לנסות בעצמכם באתר האינטרנט או במובייל - לחצו כאן. הפיצ'ר זמין בשפות אנגלית, צרפתית, גרמנית, אינדונזית, איטלקית, פורטוגזית ספרדית וטורקית.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully