וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל - שיאנית העולם בקניות באינטרנט

17.11.2014 / 12:08

אתר הקניות עלי אקספרס הכתיר את ישראל בתור המדינה עם עגלת הקניות האינטרנטית המגוונת ביותר בעולם. וגם: לא תנחשו מה המוצר שישראלים קונים יותר מאשר כל מדינה אחרת בעולם

קניות באינטרנט. Santiago Cornejo, ShutterStock
קניות באינטרנט/ShutterStock, Santiago Cornejo

אתר השופינג הבינלאומי הפופולרי Ali express פרסם את נתוני המכירות שלו מפסטיבל הקניות של ה-11.11, ב"יום הרווקים" הסיני. Ali express הציג את הנתונים בתור "שיאים" אותם העניק לכל מדינה שהשתתפה בפסטיבל הקניות, וישראל מככבת בשתיים מהרשימות.

התואר הראשון שניתן לישראל הוא "עגלת הקניות הגדולה ביותר". ישראל "זכתה" במקום הראשון בתור המדינה שבה הגולשים קנו פריטים מהכי הרבה קטגוריות שונות באתר. במקום השני - רוסיה, ובמקום השלישי - בלרוס. המדינות שבזבזו הכי הרבה כסף בקניות באתר הן רוסיה, ארה"ב וברזיל.

נתוני מכירות של אתר Ali express. aliexpress.com, אתר רשמי
מתוך האתר aliexpress.com/אתר רשמי, aliexpress.com

התואר השני הוא לגבי קטגוריות המוצרים עצמם - מדינות שקנו הכי הרבה מוצרים מקטגוריה מסוימת, כמו אופנה, אלקטרוניקה וכו'. למרבה ההפתעה, ישראל זכתה בתואר "אנשי מסיבות", כלומר - המדינה שקנתה הכי הרבה תחפושות באתר. לא היינו מצליחים לנחש שתחפושות זה המצרך הכי מבוקש ברשת עבור גולשים ישראלים. שוק פורים בקניון כבר לא מספיק לכם?

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נתוני מכירות של אתר Ali express. aliexpress.com, אתר רשמי
נתוני מכירות של אתר Ali express/אתר רשמי, aliexpress.com

באשר לקטגוריות האחרות, ספרד היא המדינה שקנתה הכי הרבה מוצרי ספורט באתר, רוסיה - הכי הרבה כיסויים לסמארטפון, כלי מטבח והלבשה תחתונה, ברזיל - הכי הרבה כלי נגינה וארה"ב - הכי הרבה תוספות לשיער.

"יום הרווקים" מצויין בסין בתאריך 11 בנומבר, והוא מאופיין בחגיגת הנחות ומבצעים באתרי קניות סיניים ברחבי העולם. אתר עלי אקספרס הוא מהגדולים שבהם, ויש לו גם שלוחה ישראלית פופולרית.

השנה, במקביל ליום הרווקים הסיני, ובדומה לימי קניות אחרים בתקופה זו כמו ה"סייבר מאנדיי" ו"בלאק פריידיי", נערך בישראל אירוע ה-"shopping IL" - במסגרתו הוצגו הנחות ב-150 אתרי קניות ישראליים בחסות גוגל ישראל. על פי הדיווחים, ביקרו באתר האירוע 172 אלף גולשים, כשהמותגים המבוקשים ביותר הם קסטרו, באג ודלתא, והפריטים הכי פופולריים - מחשב נייד אסוס (באתר "עולם הקולנוע") נעלי וואנס, דגמים חדשים (באתר באליגם) ותחתונים של דלתא. את התחפושות כבר קונים בחו"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully