וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שמאפשרת לכם לשכב עם עצמכם

18.11.2014 / 8:26

עם אפליקציית Glance ומשקפי גוגל גלאס, תוכלו לראות את העולם דרך העיניים של בן זוגכם - כולל תוך כדי סקס. קריפי

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

איך אתם נראים בעיני בני הזוג שלכם בזמן סקס? הרבה מאיתנו היו מעדיפים לא לדעת לעולם, אבל זה תמיד מסקרן לגלות איך נראית נקודת מבט של מישהו אחר. אפליקציה בשם Glance מנסה להביא לכם את נקודת המבט הזאת - ואולי אפילו לשלב אותה במצבים אינטימיים.

אפליקציית Glance היא אפליקציית אייפון שכיום משמשת לשילוב סרטוני וידיאו. האפליקציה מאפשרת למכשיר לצלם את אותו אירוע משתי נקודות מבט שונות, מהמצלמה אחורית ומהמצלמה קדמית של המכשיר, ואז לצפות בשניהם בו זמנית, זה לצד זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציית GLANCE לאייפון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל מה שמעניין באמת הוא השלב הבא של האפליקציה, שמתוכנן להשתלב בגוגל גלאס. בקרוב, כך מבטיחים מפתחי האפליקציה באתר הרשמי, תושק גרסת האפליקציה למשקפיים של גוגל, ואז יהיה שמח: כשתתקינו Glance על שני זוגות שונים של גוגל גלאס, תוכלו להחליף את נקודות המבט שלהם: כל זוג משקפיים יראה לבעליו את מה שרואה האדם השני. "זה ישנה לחלוטין את כל החווייה האישית שלכם", כותבים המפתחים, "קיום יחסי מין עם אפליקציית Glance ייתן לכם פרספקטיבה חדשה לגמרי".

כן, האפליקציה בשילוב גוגל גלאס מציעה לכם בעצם לחוות את יחסי המין מנקודת המבט של האחר. כל שעליכם לעשות הוא להשיג לשניכם זוגות גוגל גלאס, להתקין את Glance, ולומר בקול רם: "Ok, glass, it's time" - אוקיי, גלאס, הגיע הזמן. אלה מילות הקסם שיחליפו את נקודות המבט שלכם. כשתסיימו, אימרו בקול רם "Ok Glass, pull out" - ונקודות המבט יתחלפו בחזרה.

ההמצאה המוזרה נולדה בראשם של שלושה חברים, במהלך האקתון בלונדון. השלושה חיפשו דרך לשלב גוגל גלאס עם סקס, וחקרו אנשים בנושא הרגלי המין שלהם והגיעו למסקנה שמה שחסר לנו בחיים זה קצת פרספקטיבה, בסקס ובכלל. עכשיו נותר רק לשאול את עצמכם: האם אתם באמת רוצים לראות מה שבני הזוג שלכם רואים בזמן סקס איתכם?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוגל גלאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully