וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: "מתח" את אשתו שהרג את הילד שלהם

4.12.2014 / 1:06

רומן אטווד, שבשנה שעברה מתח את אשתו שהוא בוגד בה וזכה למיליוני צפיות ביוטיוב, החליט שוב ללכת הפעם על מתיחה קיצונית במיוחד - ולגרום לה לחשוב שהוא הרג את הילד שלהם

יוטיוב

רומן אטווד הוא מתחן יוטיוב, שמצלם מתיחות ביתיות ומעלה אותן לערוץ היוטיוב שלו, שם הן זוכות למיליוני צפיות. אחת המתיחות שלו הצליחה לצבור מעל 50 מיליון צפיות - מתיחה שצילם בשנה שעברה, בה הוא מנסה למתוח את בת זוגו בריטני ולספר לה שהוא בגד בה. אלא שהמתיחה משתבשת, כשבריטני מפתיעה ועונה לו שגם היא בגדה בו, והוא מתחיל להשתולל. מתברר שהיא ראתה אותו מתקין בסתר את המצלמה הנסתרת, והבינה שהוא עומד למתוח אותה, והחליטה למתוח אותו בחזרה.

עכשיו הזוג שוב עולה לכותרות בזכות מתיחה של אטווד, הפעם בגלל מתיחה הרבה יותר קיצונית. במסגרת המתיחה, אטווד הלביש את הילד המשותף שלו ושל בריטני בתחפושת של ספיידרמן, ובמקביל הכין בובה בגודל של ילד לבושה גם היא בתחפושת ספיידרמן. כשבריטני הגיעה הביתה, היא ראתה את נורמן משחק עם הילד בקומה העליונה, אבל אז נורמן משליך בטעות את הילד - כלומר, את הבובה - מעבר למעקה. המתיחה נקראת "הרגתי את הילד שלי!".

התגובה של בריטני היא, כמובן, קשה ומזועזעת. כשהיא מגלה שזו רק מתיחה ושהילד שלה לא נהרג, היא בוכה וצועקת על נורמן "אני שונאת אותך, למה עשית דבר כזה" ומודיעה לו שהלילה הוא יישן על הספה. הגולשים דווקא מרוצים: המתיחה צברה מעל 3 מיליון צפיות בתוך פחות מיממה, אם כי הרבה מהתגובות הן "מזעזע" ו"לא משחקים עם לב של אימא".

במקביל שחרר אטווד ליוטיוב סרטון "מאחורי הקלעים" של המתיחה, בו הוא מתכנן אותה יחד עם ילדיו, כולל שיחה עם בריטני אחרי המתיחה, שמנסה לשכנע את בנם לעזור לה למתוח את רומן בחזרה:

  • עוד באותו נושא:
  • מתיחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully