וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר בן גביר חיפש סיסמת בחירות - וכל הטרולים קפצו "לעזור"

7.12.2014 / 11:02

פעיל הימין איתמר בן גביר ביקש מהגולשים שיציעו סיסמת בחירות למפלגת "עוצמה לישראל". אבל אז הגיעו המתנגדים שלו לשרשור, והציפו אותו עם הצעות לסיסמה כמו "גזעי להיות גזען", "פשיסטים נהנים יותר", "דם ערבים זה טעים" ו-"סרק סרק סרק"

פייסבוק הוא כלי מצויין לערוך סיעור מוחות המוני - בתנאי שאתה מצליח להרחיק ממנו את הטרולים. לקראת הבחירות המשמשות, פרסם אמש עו"ד איתמר בן גביר פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, בו הוא מבקש את עזרת הגולשים בניסוח סיסמת בחירות למפלגת "עוצמה יהודית" הימנית-קיצונית בראשות ד"ר מיכאל בן ארי. "גיליתי שיש בתוך החברים שלי בפייסבוק 'ארתור פנקלשטיינים, רני רהב ואדלר'", כתב בן גביר בפוסט, "קדימה רעיונות!"

אלא שבדומה למקרים קודמים שבהם קבוצות ימין ביקשו רעיונות גולשים בפייסבוק, גם הפעם הגיעו הטרולים. למי שאינו בקיא בז'רגון, "טרול" באינטרנט הוא מי שמגיע על מנת להפריע. אין לו כוונה להשתתף בדיון באמת, אלא להגחיך אותו, לקלקל אותו, לחשוף את ערוותו או סתם להציק. ואין דבר שחביב על הטרולים, בעיקר טרולים שמאלנים, מאשר תנועת ימין שמבקשת רעיונות יצירתיים מגולשים. כשתנועת "אם תרצו" הימנית הכריזה לפני שנתיים על תחרות קריקטורות בנושא "האפרטהייד הערבי", למשל, קפצו כמה מאיירים שמאלניים על ההזדמנות ו"הטרילו" את התחרות עם קריקטורות סרקסטיות שהעבירו את המסר ההפוך. עכשיו, עם הבקשה של בן גביר לסיסמת בחירות ל"עוצמה יהודית", נראה שכמות הטרולים שהציעו רעיונות אירוניים עולה על כמות המגיבים שהציעו רעיונות אמיתיים.

איתמר בן גביר באירוע לציון 10 שנים לרצח הזוג כהנא. עומר מירון
בן גביר/עומר מירון

"עצמה יהודית - זה גזעי להיות גזען", הייתה הסיסמה שהציע אחד המגיבים. "הייל עבד מצויין", כתב גולש נוסף. אחרים הלכו גם הם על "סיסמאות" שהביעו את דעתם על משנתם הפוליטית של בן גביר ובן ארי: "עוצמה יהודית - כי היהודים האלה מבינים רק כוח", "עוצמה יהודית - כי במדינה בה בן ארי נהיה דוקטור ובן גביר עורך דין, יש באמת יותר מדי דמוקרטיה", "דם של ערבים זה טעים", "סרק סרק סרק", "עוצמה יהודית-פיתרון לחולשה מדינית" ו-"פשיסטים נהנים יותר".

סיסמאות אחרות שהוצע פשוט ניסו להגחיך את המעמד, כמו "שמשון ויובב לכנסת עכשיו", "עוצמה יהודית, חרא עם ידית", "2כהנא1כוס", "עוצמה יהודית - כל-כך חזקים, שבסוף ייצא לך קקי" וגם הסיסמה הפשוטה "Aa123456".

השרשור המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully