וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצמרר: אתר שמשדך בין פדופילים - כדי שיקימו לעצמם משפחה להתעלל בה

7.12.2014 / 23:29

מגזין המירור הבריטי פרסם תחקיר על אתר בשם Family4Love, שמשמש למעשה כמקום מפגש בין פדופילים שרוצים להביא ילדים לעולם ביחד - כדי לאנוס אותם

גבר מול מחשב בחושך. ShutterStock
גבר מול מחשב בחושך/ShutterStock

אתמול פרסם מגזין המירור הבריטי תחקיר שערך, ממנו עולה כי האתר Family4Love "משדך" בין פדופילים כדי שיקימו משפחה - ויוכלו בעצם "לייצר" לעצמם קרבנות חדשים, בהם יוכלו להתעלל כבר מיום לידתם.

אתר Family4Love פועל במתכונת של רשת חברתית - הגולשים נרשמים באתר, בוחרים לעצמם שם ותיאור פרופיל ומחליפים ביניהם פוסטים, תמונות וצ'טים. הוא מגדיר את עצמו כ"בית לכל המשפחה, מבוגרים וצעירים גם יחד. מקום שבו כולם יכולים ליהנות מאותם דברים בחיים ולחלוק את החוויות שלהם". אלא שלאתר הזה נרשמים בעיקר אנשים שעוסקים ב"Family-Love", שם קוד ליחסי מין עם קטינים בתוך המשפחה.

המירור מספר כי שלח כתבת להירשם לאתר, שם היא התיידדה עם כמה גברים - כולם סיפרו לה שהם פדופילים, חלקם פעילים ושוכבים עם ילדים. אחד מהם סיפר לה שהוא מחפש מישהי כמוה להקים איתו משפחה, להביא לעולם ילדים ו"לאמן" אותם ביחסי מין כדי שיוכלו לשכב איתו כבר בגילאי 4-5. גולש אחר עמו שוחחה אמר שהוא רוצה להקים איתה משפחה כדי לשכב עם ילדיהם "מיום לידתם". אחרים פשוט ביררו אם היא מכירה ילדים שהיא יכולה "לשתף" איתם.

מתוך האתר Family4Love.com. Family4Love.com, אתר רשמי
עמוד הבית של האתר Family4Love.com/אתר רשמי, Family4Love.com

כשהכתבת נפגשה עם אחד מהפדופילים שהכירה באתר, הוא סיפר לה שיש לו קשרים ב-Family4Love וכי האתר מחבר בין אנשים בשביל המטרה הזאת בדיוק - לבנות "משפחות" לפדופילים, לצרף גולשים צעירים לאתר וליצור אירועי "חילופי זוגות" בין המשפחות. בארה"ב בשנה שעברה, אחד מהגברים הרשומים ב-Family4Love נעצר בתרגיל עוקץ של המשטרה, לאחר שקבע להיפגש עם גולש אחר שהבטיח להביא את הילדים שלו. בעקבות המעצר נסגר האתר באופן זמני, אך במהרה חזר לפעילות.

לפי העולה מן התחקיר, כיום רשומים באתר כ-3,000 אנשים מרחבי העולם, ויש להם כבר שפה מיוחדת משלהם כדי לדבר על מעשיהם. פדופילים שכבר השיגו לעצמם קרבן נקראים למשל "משפחה פעילה" או "משפחה אוהבת". כמעט כולם באתר מזהים עצמם כפדופילים, אם בצ'אט ואם בטקסט גלוי של תיאור הפרופיל שלהם, כשהמטרה הנפוצה היא הקמת משפחה או השתתפות באירועי "חילופי ילדים".

המגזין מסר את תוצאות התחקיר למשטרת בריטניה, והם עצרו את הגבר עמו נפגשה הכתבת, אשר התוודה בפניה בגלוי על מעשי אונס שביצע. אולם שאר הגולשים נותרו בינתיים אנונימיים וחופשיים, והאתר עצמו עדיין פעיל.

  • עוד באותו נושא:
  • פדופילים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully