וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק פרסמה את רשימת הנושאים הכי מדוברים בשנת 2014

9.12.2014 / 16:18

העולם דיבר השנה בפייסבוק בעיקר על גביע העולם בכדורגל, אבל גם המלחמה בעזה עניינה אותו. דאעש? פחות. רשימת הנושאים הכי מדוברים השנה בפייסבוק

שחקן נבחרת גרמניה מריו גצה עם גביע העולם. GettyImages
נבחרת גרמניה בגמר גביע העולם/GettyImages

גם השנה מפרסמת פייסבוק את רשימת הנושאים החמים ביותר בקרב גולשים במהלך השנה החולפת. לפי הרשימה שפורסמה באתר מיוחד, הנושא שהכי עניין את גולשי פייסבוק היה גביע העולם בכדורגל. אחריה העניין המדובר ביותר ברשת החברתית היה נגיף האבולה. במקום השלישי, הרביעי והחמישי בהתאמה - הבחירות בברזיל, מותו של הקומיקאי רובין וויליאמס ו"אתגר דלי הקרח", עם הסלבס ששופכים על עצמם דלי קרח למען גיוס תרומות למחלת לו גריג. המלחמה בעזה היא הנושא השישי הכי מדובר - בקרב גולשי פייסבוק בעולם כולו.

סרטון סיכום השנה של פייסבוק:

בנוסף, ערכה פייסבוק רשימות של השמות הפופולריים ביותר בקרב גולשי פייסבוק בארה"ב, לפי תחומים. לפי הרשימה, השיר המדובר ביותר בפייסבוק ארה"ב השנה הוא HAPPY של פארל וויליאמס, ובמקום החמישי - Let It Go מתוך הסרט "לשבור את הקרח", שהוא גם הסרט המדובר ביותר בפייסבוק. סרטים מדוברים נוספים ברשימה - "שומרי הגלקסיה", "צבי הנינג'ה", "מליפיסנט" ו"סרט לגו" - מה שמוכיח שוב שרובו המכריע של ציבור המשתמשים בפייסבוק הוא טינאייג'רים/גיקים.האמריקאים, בכל אופן.

האמנית הכי מדוברת בפייסבוק ארה"ב השנה היא הזמרת ביונסה, אחריה בסדר יורד - פארל וויליאמס, ניקי מינאז' וטיילור סוויפט. תכנית הטלוויזיה המדוברת ביותר - "משחקי הכס", אחריה "כתום זה השחור החדש" ו"המתים המהלכים".

הנושאים שהכי העסיקו את הגולשים האמריקאים - נגיף האבולה, "אתגר דלי הקרח" ורובין וויליאמס. דאעש נדחקה למקום העשירי ברשימת הנושאים המעניינים בארה"ב.

עוד באותו נושא

ומהם הסרטונים הכי נצפים השנה ביוטיוב?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך "לשבור את הקרח"/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully