וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נפתלי בנט "מחזיר" לנוי אלוש

18.12.2014 / 11:11

נוי אלוש בדרך כלל לוקח התבטאויות של פוליטיקאים ועושה מהם רמיקס מצחיק. עכשיו, לראשונה בהיסטוריה, פוליטיקאי עושה רמיקס מההתבטאויות של אלוש. בנט מפציץ בוויראליות

צילום מסך

מערכון ההיפסטר של נפתלי בנט גרר תגובות רבות - בין השאר של זהבה גלאון שהעלתה מערכון תגובה משלה - וביניהן גם תגובה של המוזיקאי נוי אלוש במהדורת הלילה של חדשות 2. אלוש התבטא שם נגד מערכון ההיפסטר ונגד סטריאוטיפ התל-אביבי שבנט מציג שם.

אלוש ידוע בעיקר בזכות הרמיקסים שהוא מעלה לרשת - שהופכים התבטאויות של פוליטיקאים לרמיקס קצבי שמגחיך את דבריהם. הפעם, בנט החליט להפוך את הסיטואציה - ולעשות רמיקס לדבריו של נוי אלוש עצמו.

המטה של בנט פרסם אמש רמיקס שהכין מדבריו של אלוש בחדשות 2, וכך בעצם "החזיר" לו על הרמיקסים שעשה במשך שנים לפוליטיקאים - או, אם מסתכלים על זה אחרת, עשה לו מחווה מרגשת. אפילו אלוש כתב על בנט בפייסבוק שלו "אם הוא לא היה כזה ימני נודניק, הייתי יכול לחבב אותו".

"הסרטון אחלה", מודה הקורבן נוי אלוש בשיחה עם וואלה!טק, "כלומר, לא טוב כמו הרמיקסים שלי אבל בהחלט יש לו את הנוי אלושיות".
נעלבת או הוחמאת?
"הכי לא נעלבתי, מבחינתי זה מעולה למיתוג ומעלה את המחיר שלי מול המפלגות לקראת הבחירות. באופן כללי אני נהנה גם מהירידות עליי, כמו שאני מצפה שאחרים שאני ממקסס ייהנו גם. כמובן שבנט לא כוס התה שלי וגם הסרטון האחרון עצבן אותי בטירוף, אבל אני בהחלט חייב להגיד לו ולמנהלי המידה שלו סחתיין על המהלך האחרון, ובאופן כללי על הספורטיביות".
צפויה תגובה לתגובה?
"ברור שאני אחזיר לו. זה לא הסוף. שיצפה פגיעה בשבועות הקרובים".

לשר נפתלי בנט יש היסטוריה של פעילות אינטרנטית ענפה, והוא מרבה להשתמש בהומור ובסרטונים ויראליים כדי לקדם אג'נדות שלו. כבר בשנה שעברה הוא התחפש לסוחר סמים בתשדיר הומוריסטי לבחירות המקומיות, ולקראת ראש השנה האחרון העלה סרטון שנה-טובה שלו ביחד עם כוכב הרשת "לירן חולצה אפורה", כשבנט דווקא בתפקיד הנדחף. בתחילת החודש "הבית היהודי" הפיץ מחולל ממים מיוחד, בעזרתו יוכלו הגולשים להמציא סיסמאות מצחיקות למפלגה, מה שהוביל למבול של ממים שדווקא יורדים על בנט.

גם כשהתגובות חיוביות וגם כשהן שליליות, אין ספק שבנט ו"הבית היהודי" הפנימו היטב את כללי המשחק האינטרנטי, אולי יותר מכל פוליטיקאי אחר על המפה כיום. לא לחינם זכה בנט במקום גבוה ברשימת "הפוליטיקאים הכי חמודים ברשת" של וואלה! טק בשנה שעברה. נכון להיום, אפשר לקבוע בזהירות שבנט הוא מלך האינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully