וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקרים קוריאנים פרצו לאתר ישראלי

20.12.2014 / 20:46

סוני לא לבד. האקרים קוריאנים פרצו לאתר של חברת משחקים ישראלית והשאירו מסר מאיים. הסיבה: משחק שהחברה יצרה שצחק על המנהיג הנערץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה שהשאירו ההאקרים באתר של הבנגיגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

האתר של סטודיו המשחקים הישראלי Bengigi Studio המתמחה בפיתוח אפליקציות ומשחקים נפרץ הערב בידי האקרים והתמונה הראשית בו התחלפה בתמונה הנ"ל לצד המסר המאיים: אל תתעסקו עם צפון קוריאה.

הסיבה לפריצה היא כנראה משחק סאטירי של הסטודיו בשם: Stop Kim! שיצא על רקע משבר הטילים האמריקאי-קוריאני מהשנה שעברה ומטרתו למנוע מקים ג'ונג און לשגר טילים אטומיים על העולם החופשי. (בתפקיד אורח: דניס רודמן).

"בתקופה ששיחרננו אותו, הוא זכה להצלחה גדולה בעיקר בדרום קוריאה" אמר לוואלה! אורן בנגיגי, מנכ"ל ומייסד Bengigi Studio שהעלה צילומסך לעמוד הפייסבוק שלו בו הוא מעריך שקים ג'ונג און לא אהב את המשחק.

feeling scared?
"זה היה קצת מפחיד ומפתיע לראות את זה, הסטודיו שלנו מיצר משחקים שפונים לקהל הרחב, חלקם בנושאים השנויים במחלוקת. אנחנו לא מתכוונים להוריד את המשחק, למרות שיש חששות".

איזה חששות, שיעשו לכם סוני 2?
"אנחנו עובדים קשה על כמה משחקים חדשניים עכשיו, הדבר האחרון שאנחנו רוצים זה פריצות שיפגעו לנו בעבודה לאור ההתרחשויות שראינו בשבוע האחרון עם סוני".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך המשחק stop kimi שהדרום קוריאנים אהבו והצפונים כנראה פחות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההאקרים השאירו נזק לתמונות באתר אבל החשש הוא כאמור מפריצה חמורה יותר. אתם יותר ממוזמנים לנסות בעצמכם את המשחק של הבנגיגים ולנסות ולעצור את קימי מלהשמיד את העולם.
להורדת המשחק לאייפון
להורדת המשחק לאנדרואיד

לא ברור אם מדובר בהאקר חובבן שרק רצה להשתעשע על חשבון הבנגיגים, או שזו פריצה שאפשר לקשר אותה לאירועים האחרונים בה השתלטו האקרים על המחשבים של סוני ובסופו של דבר גרמו לביטול הפצת הסרט "ראיון סוף" שצוחק על המנהיג הצפון קוריאני.

החדשות מסוף השבוע בעניין סוני הן שה-FBI שחרר הודעה שקושרת את צפון קוריאה רשמית לפריצה. הקוריאנים בתגובה מכחישים מעורבות, ושחררו הודעה בה הם מציעים לחקור במשותף את הפירצה, ובה איום לפיו אם האמריקאים יסרבו יהיו לכך השלכות חמורות.

  • עוד באותו נושא:
  • האקרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully