וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבלת SMS ממקנאגט

21.12.2014 / 12:33

אפליקציה שמזהה אם אתם מתקרבים לסניף של מקדונלדס מקפיצה לרשת ההמבורגרים את המכירות. וגם: הצעירים נוטשים את פייסבוק לטובת חברות הבת שלה, וטיזר למכשיר דק דק דק של סוני. חדשות הטק

הצעירים עוזבים את פייסבוק לטובת חברות בבעלות פייסבוק

סטיקרים של פייסבוק. פייסבוק,
מפסידים בקרב לאינסטגרם, מביאים סמיילים לתמונות/פייסבוק

באוקטובר דווח על מחקר של בנק ההשקעות Piper Jaffray
שהראה על ירידה בשימוש בפייסבוק של 27% בקרב צעירים בגילאים 12-19, וכעת חברה למחקרים אסטרטגיים בשם Frank N. Magid Associates Inc מראה שהמגמה ממשיכה.

לפי תוצאות המחקר, 88% מהצעירים בגיליאי 13-17 משתמשים בפייסבוק לעומת 94% בשנת 2013 ו-95% ב-2014. נכון שלא מדובר בירידה דרסטית, ופייסבוק עדיין מאוד פופולארית בקרב צעירים, אך בהחלט מסתמנת מגמה כללית של ירידה. באופן אירוני, המרוויחות הגדולות מהירידה הן אינסטגרם ו-ווטסאפ, אליהן עוברים הצעירים - שגם הן בבעלות פייסבוק.

אז איך מארק צוקרברג מתכוון להחזיר אליו את כל הצעירים? בקרוב למשל ייצאו פיצ'רים חדשים לאפליקציה פייסבוק מסנג'ר, שהוכתרה כאפליקציה הכי פופולרית לשנת 2014. אחרי שהסטיקרים עשו את הבכורה שלהם בפוסטים הראשיים, השלב הבא הוא לשלב אותם בתוך התמונות האישיות שלנו. בבלוג הרשמי של פייסבוק החברה מברכת את הגולשים לקראת עונת החגים, ומאפשרת להדביק סטיקרים של הדמויות האהובות (כמו פושין החתולה השובבה והכוכבים של שנות ה-90 הפוואר ריינג'רס) בתמונות אותם שולחים לחברים. לא מדובר בעדכון מטורף, אבל העדכון נחמד ללא ספק. לפי החברה העדכון צפוי לצאת במהלך היום לחנות הגוגל פליי ובקרוב יגיע גם ל-iOS.

שירות חדש לסמארטפונים מעלה את המכירות של מקדונלנדס

שירות חדש לסמארטפונים מעלה את המכירות של רשת מקדונלנדס. לקראת הבלאק הפריידי דווח שרשתות המשתמשות בשירות ה-iBeakon החדש של אפל מקבלות יותר רכישות בתוך החנות עצמה. כעת יש דוגמא חיה גם מהרחוב: רשת מקדונלנדס השתמשה בשירות ה-iBeakon של חברת Piper לניסיון, והיא כבר מדווחת על עלייה במכירות של לחמניית המקצ'יקן וחטיף המקנגאטס שמקודמים באפליקציה.

השירות של Piper פועל על בלוטות' בעל אנרגיה נמוכה (BLE), ומאפשר לקבל התראות כאשר המכשיר מזהה קירבה למיקום מסויים. כלומר, לקוחות שיתקרבו לסניף של מקדונלדס (עם אפליקציה מותקנת בסמארטפון ובלוטות' דולק) קיבלו התראה על הנחות במוצרים מסויימים, מה שעודד אותם כמובן להכנס לסניפים. זה לא רחוק מהרעיון שהיה ל-YO הישראלית לגבי עסקים, רק עם אפשרות למסר מגוון יותר, וספציפית לגבי מוצרים.

לפי האתר 9to5Mac, כ-18 אלף הודעות שנשלחו נפדו בסניפים המקומיים. חברת Piper מייצרת את המשדרים בעצמה והם ניתנים לרכישה מאמזון במחיר ב-50$.

טסים לחו"ל בקרוב? רעבים להנחות? תורידו:
אפליקציה לאייפון
אפליקציה לאנדרואיד

עוד באותו נושא

לא על הפושין לבדו: הסטיקרים הכי חמודים בפייסבוק

לכתבה המלאה

סוני משחררת טיזר

סוני מתכוננות ל-CES עם טיזר שעלול להציג מכשיר חדש ודק במיוחד אבל הוא יכול להיות גם כל דבר אחר כי הסרטון ממש כללי. תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם, ה-CES תתרחש בעוד פחות מחודש, והחברות הגדולות כבר מתחילות לבנות ציפיות. בטיזר ששיחררה סוני רואים לא מעט צבעים עזים, ובתחילתו יש רמיזה למשהו שנראה כמו מכשיר דק במיוחד אותו מלטף בעדינות אחד השחקנים.

אין בסרטון יותר מידי מידע, מופיע גם הסימון של גוגל NOW בעת קריאת טקסטים, שמרמז אולי על שירות Always On גם למכשירי ה-Xperia כאשר נוכל לחפש פריטים גם שהמכשיר כבוי כמו שניתן במכשירים של מוטורולה. מופיעות גם מספר סוכריות מה שיכול לרמז על גרסת לוליפופ. בכל מקרה נמשיך לעדכן כאשר יתגלו עוד פרטים, ונהיה גם בתערוכה עצמה בלאס וגאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully