וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש למה לחכות: 7 הסטארטאפים הישראלים השווים של השנה הקרובה

23.12.2014 / 13:44

מדפסת קטנטנה לסמאטרפון, אפליקציה שתזהה אם יש לכם סרטן ואפליקציה שבודקת אם זכרת לנעול את הדלת: 7 הסטארטאפים שכדאי לשים לב אליהם בשנה הקרובה

ZUTA LABS

מדפסת טלפון נייד. kickstarter.com, אתר רשמי
מדפסת טלפון נייד/אתר רשמי, kickstarter.com

הסטארטאפ: מדפסת מיני רובוטית למכשירים הניידים.
המייסדים: טוביה טלבוים ומתן כספי.

מה זה עושה: כמו שאפשר להבין מהשם, מדובר במדפסת שמתחברת למכשיר הסלולרי. הגודל שלה הוא 10 סנטימטר על 12 סנטימטר, ובמקום להזריק דף על הנייר כמו שמדפסת רגילה עושה - היא מתגלגלת על הנייר. הזוטה משתמשת במחסניות דיו סטנדרטיות של Hp ונטענת בעזרת USB. כדי להשיג מימון לפרויקט, אלבוים וכספי העלו את הרעיון לקיקסטארטר וגרפו יותר מחצי מיליון דולר במימון.

למה הם ברשימה: כי הם מעלים פיתרון יעיל ויצירתי לבעיה שרבים נתקלו בה - הצורך לחפש מחשב כדי להדפיס הודעה שקראתם בטלפון. המימון שקיבלו (100,000 דולר יותר ממה שביקשו) מראה שיש הענות לסיפור בעולם, ופורבס בחרו בהם כאחד מהסטארטאפים הישראליים המבטיחים. בינואר 2015 הם יתחילו לשלוח המדפסות למזמינים, ולכן , אם ההבטחה אכן תמומש,זו השנה שבה נתחיל להוציא מדפסת קטנה מהתיק.

עוד פרטים - באתר הרשמי

VoiceITT

הסטארטאפ: תוכנת תקשורת לאנשים עם מוגבלויות בדיבור.
המייסדים: סטס טיומקין ודני וייסברג.

מה זה עושה: קרוב ל1.5% מאוכלוסית העולם המערבי חיה עם מוגבלות דיבור (גמגום, דיבור פגום בעקבות שיתוק מוחין וכו'). Talkitt מזהה את התבניות הקוליות של הדובר ומתרגמת אותן לדיבור תקין. על הסובל מלקות פשוט לדבר, ועל צג המכשיר שלו (טאבלט, סלולרי, מחשב), יופיע המשפט אותו הוא אומר.

למה הם ברשימה: יש הרבה רעיונות שעושים את החיים נוחים, אבל לאותם אנשים הנזקקים לתוכנה, זהו רעיון משנה חיים ממש. הסטארטאפ, שפותח במסגרת פרויקט "החממה" של Orange בשנה שעברה, זכה בלא מעט פרסים (למשל, פרס החדשנות של חברת פיליפס) ואף הוצג בכנס TEDMED, כנס של TED המתמקד בפתרונות רפואיים. אבל עזבו, פשוט תראו את הסרטון ונראה אם לא יהיה לכם מחנק בגרון.

עוד פרטים - באתר הרשמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

KeyLockIt

הסטארטאפ: אפליקציה המתחברת למפתח שבודקת אם נעלת הדלת.
המייסדים: אורן והלל ויינשטיין.

מה זה עושה: מדובר בסמן מתחבר לכל מפתח פשוט, ושולח מידע לאפליקציה האם נעלת את הדלת. זהו.

למה הם ברשימה: כל כך הרבה מנעולים חכמים כבר קיימים בשוק. חלקם רק דורשים הוספת מרכיב למנעול שלך, חלקם דורשים החלפת המנעול. קי-לוק-איט לא דורשים כלום. שמים סמן על המפתח - ולא צריך לדאוג יותר האם נעלנו או לא. פתרון פשוט וזול לבעיה מציקה. די ברור שבקרוב כל המפתחות יבואו איתו בילט אין.

עוד פרטים - באתר הרשמי

MyHeritage

הסטארטאפ: אילן יוחסין לכל אדם.
המייסד: גלעד יפת.

מה זה עושה: בעזרת שימוש במקורות מידע שונים (כולל, למשל, הספריות של הכנסייה הקתולית) האתר יוצר אילנות יוחסין. בנוסף, ישנה אפשרות לכל אדם להיכנס למאגרי המידע שלהם ולמצוא פרטים על אבותיו.

למה הם ברשימה: הרעיון בתחילה נשמע גימיקי, אבל כששומעים שהחברה עזרה לניצולי שואה למצוא חפצי אמנות אבודים השייכים למשפחתם, מבינים שיש פה משהו גדול. לאחרונה הם יצרו גם את האופציה החינמית instant discovery, המאפשרת לאנשים להכניס את שמות הוריהם,סבא וסבתא מכל צד וארצות המוצא שלהם, ולקבל אילן יוחסין מיידי. את תגובת הציבור לרעיון הם בדקו בעזרת עמדות ברחבי ניו יורק, בהן אנשים יכלו לבדוק בעצמם את עץ היוחסין שלהם. נרשמה התלהבות עצומה.


עוד פרטים - באתר הרשמי

Derma Compare

הסטארטאפ: אפליקציה המסייעת לזיהוי סרטן העור.
המייסד: ליאור ווין.

מה זה עושה: מערכת מבוססת ענן המספקת לרופא העור כלי עזר להשוואה וזיהוי מוקדם של סרטן העור (מלנומה). הטכנולוגיה שפיתחה החברה מבוססת על עיבוד תמונה ובסיס נתונים חכם, המאפשרים בסביבת ענן לאסוף מידע רב ולנתח אותו, להפעיל מניפולציות של מערכת לומדת ובינה מלאכותית. במילים פשוטות - צילום עם הסמארטפון של העור, מסייע לזיהוי סרטן.

למה הם ברשימה: כי זה עוזר להילחם בסרטן, אולי? וגם הם היו בתערוכת TEDMED, ואם שם חושבים שזה טוב, אז הם יודעים על מה הם מדברים (ואז מצלמים ומעלים לרשת).

עוד פרטים - באתר הרשמי

Engie

הסטארטאפ: מערכת לזיהוי תקלות ברכב.
המייסדים: ירדן גרוס, גל אהרון, אלון הנדלמן.

מה זה עושה: נכנסים לאפליקציה, ממלאים פרטים, ואז מגיע אליכם הביתה תקע חשמלי קטן, המתחבר לשקע של מחשב הרכב (יחד עם התקע מקבלים הסבר איפה השקע נמצא). לאחר שחובר, התקע שולח לטלפון הודעות על מצב הרכב: אם יש תקלה, מקבלים גם הודעה על מוסך קרוב והצעת מחיר לתיקון התקלה.

למה הם ברשימה: כי אין מקצוע שאנחנו פחות סומכים עליו ממוסכניק. האוטו קצת מרעיש ולנו ברור שאין לנו מושג כמה נשלם על זה, אז לא עוד. אנחנו נרוויח כי נדע מה מצב הרכב באמת, והמוסכניק מרוויח שאף אחד לא רב איתו שהוא רמאי. ההשקה קורית ממש עכשיו וב-2015 הם יגיעו לארצות הברית. כמות המיילים מלאי התודה שהם מקבלים כל יום מראה כמה זה טוב, והעובדה שהמשקיע הראשון הוא אורי לוין,מיזמי WAZE, מראה שיש אנשים מביני עניין שמבינים שיש פה עניין.

עוד פרטים - באתר הרשמי

FEEX

הסטארטאפ: אתר חינמי שמסייע להפחית את העמלות בחסכונות הפנסיוניים שלנו.
המייסדים: אורי לוין, אייל הלחמי, דוד וייס, יואב צוראל.

מה זה עושה: שירות המראה לצרכן מה מצבו בנוגע לעמלות שהוא משלם על הפנסיה שלו ביחס לאחרים בעלי מאפיינים פיננסיים דומים ומספקת מידע מעשי כיצד לשפר את מצבו. פרט לגובה החסכון הפוטנציאלי בעמלות, מספקת FeeX הסברים על המונחים המופיעים בדוח השנתי ומזהה בעיות שצרכנים לא תמיד מודעים אליהן. פשוט מצלמים דו"ח הפנסיה, שולחים מייל, ומקבלים תשובה מהירה כמה פראייר אתה.

למה הם ברשימה: כי פנסיה זה הדבר הכי חשוב בעתיד שלנו,שבעצם אין לנו מושג כמה ולמה אנחנו משלמים עליו. ב2015 הם ישיקו גם את השירות שלהם לביטוחי מנהלים ובמרץ השנה הם נכנסו לארצות הברית, בדרך לכיבוש העולם.

עוד פרטים - באתר הרשמי

  • עוד באותו נושא:
  • סטארטאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully