וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסלפי פון" של HTC מושק בישראל: יעלה 2,850 שקל

צחי הופמן

23.12.2014 / 14:45

הסמארטפון Desire Eye מגיע עם מצלמה קדמית ואחורית עם חיישן 13 מגה פיקסל וגם פלאש קדמי ואחורי. ניתן לצלם תמונות במצלמה הקדמית והאחורית בו זמנית, כך שהאדם המצלם את התמונה מופיע בצילום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת HTC השיקה בארץ את סמארטפון הסלפי פון שלה - Desire Eye, באמצעות היבואן טאץ' גרופ. מה הופך אותו לסלפי פון? מצלמה קדמית ואחורית עם חיישן 13 מגה פיקסל וגם פלאש קדמי ואחורי. ב-HTC גם השיקו יכולת בשם Split Capture, המאפשרת לצלם תמונות במצלמה הקדמית והאחורית בו זמנית, כך שהאדם המצלם את התמונה מופיע בצילום.

תכונת Crop Me In מאפשרת למשתמש לגזור את הדמות שלו מהתמונה או הווידיאו שצולמו במצלמה הקדמית, ולמקם אותה בסצנה שצולמה עם המצלמה האחורית. הפעלה קולית של צילום הסלפי מבטלת את הצורך בתנועות ידיים מסורבלות ומאפשרת להורות על שחרור הצמצם בפקודה אחת. למשל, להגיד "Say Cheese".

ה-Desire Eye הוא סמארטפון שעמיד לאבק ולמים עד לעומק של מטר בודד למשך חצי שעה, המסך מגיע בגודל 5.2 אינץ' ברזולוציית Full HD עם ציפוי זכוכית ממוגנת מסוג גורילה גלאס 3, מעבד מרובע ליבות במהירות 2.3 ג'יגה הרץ מסוג סנפדרגון 801 של קוואלקום, זיכרון 2 ג'יגה ונפח אחסון של 16 ג'יגה, כולל אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס (עד 128 ג'יגה). הסוללה מגיעה בקיבולת של 2400 מיליאמפר ומערכת ההפעלה היא אנדרואיד גרסת קיטקט (4.4.4). המחיר: 2,850 שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully