וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה לרונן שובל שפגש את ציפי לבני ביער?

24.12.2014 / 10:23

גם רונן שובל מ"אם תרצו" רצה לעשות סרטון בחירות היתולי, והעלה לפייסבוק סרט אימה ובו ציפי לבני היא זומבי שרק הוא יכול להילחם בה. והתגובות? מעורבות

אתר רשמי

במערכת הבחירות הזאת כל פוליטיקאי רוצה להיות קומיקאי. אחרי מערכון ההיפסטר של נפתלי בנט, התשובה של זהבה גלאון והממים שכולם עושים אחד על השני, עכשיו גם רונן שובל מ"אם תרצו", שמתמודד לרשימת "הבית היהודי" בבחירות הקרובות, העלה לרשת מערכון היתולי בכיכובו.

"לא תאמינו מה קרה לחבר שלי כשהוא פגש את ציפי לבני אתמול ביער", כתב שובל בעמוד הפייסבוק שלו, וצירף סרטון שעשוי כמו סרט אימה, ובו בחור רוכב על אופניים ביער לצלילי מוזיקה מותחת. "ביער יש דברים יותר מפחידים מדובים", מופיע הכיתוב המצמרר, ולפתע צצות שתי דמויות - של ציפי לבני ושל פעיל "שלום עכשיו". רוכב האופניים מתחיל לברוח מלבני ומהפעיל, שמדדים בעקבותיו כמו זומבים, עד שלבסוף מגיע רונן שובל, זורק להם עיתון כשהוא מצייץ "ציפיציפיציפי", והדמויות המבהילות רצות בעקבות העיתון. על המסך מופיעה שקופית "רונן שובל מבין שמאלנית".

התגובות לסרטון מעורבות. לצד מחמאות כמו "אלוף" "ענק" ו"תותח" שכתבו המגיבים, התקבלו גם תגובות כמו "חבל שאתה יורד כל כך נמוך, זה לא רמה שאני מצפה מאיש ציבור", "שפל המדרגה", ו-"אז כל המצע שלך זה להיות נגד ציפי לבני?". הסרטון צבר כ-1,000 לייקים בתוך פחות משעה.

סרטון של רונן שובל: ציפי לבני בתור זומבית. פייסבוק, אתר רשמי
סרטון של רונן שובל: ציפי לבני בתור זומבית/אתר רשמי, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully