וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופסי: שלי יחימוביץ' חשפה את הסיסמאות שלה בטלוויזיה

24.12.2014 / 12:15

כששלי יחימוביץ' התראיינה לערוץ 1, היא לא הבחינה בלוח ענק שתלוי מאחוריה עם כל הסיסמאות למחשב שלה גלויות. אז איך תתחברו ל-Wi-Fi של שלי, ואיך היא הגיבה כשגילתה את הטעות?

שלי יחימוביץ' חושפת את הסיסמאות שלה. פייסבוק, צילום מסך
שלי יחימוביץ' חושפת את הסיסמאות שלה/צילום מסך, פייסבוק

לכל אחד יש שיטות משלו להחביא את הסיסמאות שלו למחשב. יש כאלה שכותבים אותן לעצמם בטלפון, שומרים ביומן או בקובץ נעול. ויש כאלה שכותבים את הסיסמאות באותיות ענק על לוח ואז מצטלמים איתו לטלוויזיה הציבורית, כמו שלי יחימוביץ'.

אתמול הופיעה יחימוביץ' בחדשות של הערוץ הראשון, כשהיא מתראיינת על משרד המטה שלה. על קיר החדר היה תלוי לוח מחיק, ועליו כתובים מספרי טלפון ופקס של המשרד, כמו גם סיסמאות למחשב ול-Wi-Fi. הסיסמא למחשב, למקרה שניסיתם לנחש לבד, היא Shelly12345. חזק.

הגולש Alon Carmel הבחין בפאדיחה ומיהר לתעד ולהעלות לפייסבוק. "אויי ערוץ ראשון, אויי..." כתב, והוסיף: "ואני עוד בחרתי שמאל. רק שלא יהיו אחראים על המאגר הביומטרי".

שלי יחימוביץ' מסרה בתגובה: "אכן זו הייתה תקלה משעשעת, כנראה נגרמה בגלל ההתלהבות שלנו מהחלטת הממונה על ההגבלים לעצור את מונופול הגז. האמת שבגלל שיש הרבה תנועה במטה והמתנדבים מתחלפים במשמרות כל הזמן, אנחנו חייבים לפרסם את הסיסמאות במקום מרכזי ונראה לעין. אבל לא קרה אסון, אנחנו לא מחזיקים בסודות הגרעין. הסיסמאות שצריך להחליף הוחלפו, וצילמנו עבורכם את התוצאה החדשה - הפעם עם הקפדה על בטחון מידע:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully