וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרזה של סילבן שלום על רקע טלאי צהוב הוסרה מהפייסבוק

28.12.2014 / 17:20

השר סילבן שלום העלה לעמוד הפייסבוק שלו כרזת בחירות ובה הוא מופיע על רקע טלאי צהוב ענקי - מה שעורר את זעם ולעג הגולשים. בעקבות התגובות, התמונה הוסרה

כמו כל שאר הפוליטיקאים בתקופה הזאת, גם השר סילבן שלום מקדם את עצמו בימים אלה בעמוד הפייסבוק שלו. בין השאר פרסם שלום סדרת כרזות שכל אחת מציגה הישג אחר של השר עד היום. בכרזה מופיע טקסט המציג את ההישג, ואת השר שלום על רקע אילוסטרציה שמתאימה לנושא.

באחת מהכרזות הוצגה היוזמה של שלום לקבוע יום שואה בינלאומי, ובהתאם - הופיע בה השר על רקע טלאי צהוב ענק. הכרזה המוזרה, שנראית במבט ראשון כמו פארודיה על תעמולה או כפוטושופ נועז, עלתה כחלק מסדרת כרזות כבר בשבוע שעבר, אבל רק בשעות האחרונות הגולשים הבחינו בה - ומיהרו להתנפל עליה בעקיצות ובדיחות.

כרזה של סילבן שלום בפייסבוק – יום השואה הבינלאומי. פייסבוק, צילום מסך
הכרזה של סילבן שלום כפי שהופיעה בפייסבוק/צילום מסך, פייסבוק

"סטיב, מישהו פרץ לך לחשבון", כתב אחד הגולשים. "זאת אחת הכרזות המטומטמות אליהן נחשפתי במהלך חי", כתב גולש אחר. "ג'ודי על הקריאייטיב?" תהה גולש נוסף. ובן מאירי, גולש שיצר כבר לא מעט עמודים סאטיריים פיקטיביים לפוליטיקאים (ובראשם העמוד "ביבי נתניהו") כתב "ואני חשבתי שאני מכין עמודי פייק טובים. בראוו מי שלא תהיה, בראוו".

במטה של שלום לא ממש שמחו על הענין המחודש הפתאומי שעוררה הכרזה, ותוך פחות משעה מאז שהומטרו עליה בדיחות ושיתופים היא כבר הוסרה מהעמוד.

ממקורבים לשר שלום נמסר כי "בפוסט עלו כל מיני פרויקטים ויוזמות חשובות שלו, בין היתר ציון יום השואה הבינלאומי, לכן לכיתוב התלוותה תמונה של טלאי צהוב. מאחר שהתחילו להופיע שיתופים שמגנים את הפוסט, וסילבן חלילה לא התכוון לפגוע במישהו, הוא החליט מיד להוריד את זה".

חלק מהגולשים עדיין הספיקו להכין ממים בנושא, לפני שהתמונה אבדה לבלי שוב:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully