וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בנו של יחיאל חזן בסרטון תעמולה בסגנון "הסנדק"

29.12.2014 / 14:46

אורן חזן, בנו של חבר הכנסת המורשע לשעבר יחיאל חזן, העלה לרשת סרטון תעמולה בו הוא ואביו מוצגים כמשפחת פשע בסגנון "הסנדק"

מתוך עמוד הפייסבוק של אורן חזן

כל פוליטיקאי שמכבד את עצמו (או שלא) דואג לשחרר בימים אלה לרשת סרטון מבדח שיציג אותו לגולשים באופן קליל ו-ויראלי. אבל נדמה שמתמודד הליכוד אורן חזן, בנו של חבר הכנסת לשעבר יחיאל חזן, לקח את זה צעד אחד רחוק מהמתחרים.

אביו, יחיאל חזן, זכור בעיקר מפרשת ההצבעות הכפולות ב-2003, בעקבותיה הורשע בעבירות מרמה והפרת אמונים. הסרטון שהעלה בנו אורן לפייסבוק לא רק שלא מסתיר את העובדה המביכה הזאת אלא משתמש בה כמנוע קומי: בסרטון מופיעים האב ובנו על רקע מוזיקה מהסרט "הסנדק", כשחזן האב מדבר על לב בנו שיחזיר את הכבוד לליכוד בשבילו. אורן אומר לאביו "כולם יודעים שבראון הצביע כפול ואתה שילמת את המחיר", כשהוא מתיחס לאשמת ההצבעה הכפולה של אביו. בסוף הסרטון אומר יחיאל לבנו "אל תחזור על הטעות שאני עשיתי, אל תוותר על השיער שלך". אורן אף משתמש בביטוי "הצעה שאי אפשר לסרב לה", כמחווה לסרט "הסנדק" על משפחת הפשע. "משפחת חזן שלא הכרתם", כתב אורן והוסיף אמוטיקון של קריצה.

בעמוד של חזן לא הצטברו יותר מתגובות ספורות לסרטון, אך הפרשן הפוליטי עמית סגל משך את תשומת לב הגולשים לסרטון כששיתף אותו וכתב "מאז שפרסמתי לפני תשע שנים את סיפור ההצבעות הכפולות של יחיאל חזן ('פרשת המוח') אני כנראה לא האדם הכי אהוד במשפחת חזן. אולי זה יתקן קצת את הרושם. הנה סרטון התעמולה הכי טוב שעלה פה עד כה".

הגולשים הגיבו בהפתעה ושעשוע. "הוא הרגע הציג את עצמו כמאפיונר?" תהה אחד המגיבים. "המשפחה הזאת חיה בסרט", כתב אחר. "אחד הסרטים הכי מבישים שיש בתעשיית הפוליטיקה!" הכריז גולש נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully