וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת CES בשבוע הבא: טלוויזיות בטכנולוגיה שלא ראיתם

צחי הופמן

30.12.2014 / 7:04

LG וסמסונג צפויות להציג בתערוכה בלאס וגאס טלוויזיות בטכנולוגיית קוונטום דוט. עוד בתערוכה: מסכים שקופים לרכב, וחיישנים של אפל לבית החכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טלוויזיית Quantum Dot של LG/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע הבא תיפתח בלאס וגאס תערוכת האלקטרוניקה הבידורית הגדולה בעולם - CES . עשרות אלפי מבקרים ועיתונאים יגיעו לתערוכה במטרה לצפות בכל החידושים לשנת 2015.

כל ענקיות הטכנולוגיה יציגו בווגאס, פרט לאפל, ובינהן: סמסונג, LG וסוני, אסוס, HP, קוואלקום, אינטל, מונסטר, וואווי ו-ZTE. "גלובס" יסקר את מסיבות העיתונאים החשובות ואת המתרחש בתערוכה ישירות מווגאס.

המבקרים ב-CES צפויים למצוא טרנדים חדשים או כאלו שניצנים שלהם הופיעו רק בשנים קודמות. טכנולוגיה שצרכני הטלוויזיה רגילים לשמוע עליה היא 4K, המספקת רזולוציה הגבוהה פי 4 מזו של Full HD. בתערוכת CES היצרניות כבר יציגו טכנולוגיה חדשה - Quantum Dot. טכנולוגיה זו מעניקה קשת צבעים רחבה יותר, נראות צבע רוויה ועמוקה יותר ובכך משפרת את איכות התמונה. חברת LG כבר הודיעה שתציג מסכים תואמים וסמסונג צפויה לעשות הכרזה דומה משלה.

מסכי הטלוויזיה קעורים או כאלו היודעים לשנות מצב ממסך יישר לקעור, כנראה יופיעו אצל מספר רב יותר של יצרניות בשנת 2015. בשנה האחרונה סמסונג ו-LG היו השחקניות הדומיננטיות בשוק, כאשר יהיה מעניין לראות, אם היצרניות היפניות יציגו טכנולוגיה דומה.

מדפסות התלת ממד הן כבר לא דבר מוזר בשוק המקומי והעולמי, כאשר יצרניות רבות פועלות בו. CES תראה לאן השוק הזה מתפתח, מוצרים במחירים נמוכים יותר ואולי אפילו יכולות מהירות יותר להדפסה.

עוד טרנד שנמצא בחיתולים שלו הוא Head UP Display. מדובר במסכים הממוקמים על השמשה הקדמית ברכב ועשויים מחומרים שקופים. על-גבי המסך אפשר לקבל מידע מאפליקציית הניווט, למשל, חץ פנייה, מרחק ונתוני מהירות נסיעה.

אפל לא תשתתף בתערוכה, אבל פלטפורמת HomeKit שלה צפויה להיות נוכחת בהרבה מקומות. HomeKit היא פלטפורמה המאפשרת לכל המוצרים החכמים בבית להתחבר בקלות למכשירי האייפון והאייפד. במקום שכל המוצרים הללו יעבדו בפרוטוקולים שונים ובטכנולוגית אבטחה לא אחידות, אפל עושה סדר בבלאגן, כך שכל המוצרים יעבדו באותו תקן.

המשתמש יוכל לקבוע תסריטים בהם המזגן, המנורה והדלת יסגרו וינעל ביחד ואפשר יהיה לשלוט בהם בהפעלה קולית באמצעות סירי. אפל שחררה לפני מספר חודשים את ערכת המפתחים שלה והודיעה על שותפים כמו פיליפס, Withings, ברודקום והאייר. החברות הללו, ככל הנראה יציגו מוצרים חדשים כבר בתערוכה.

  • עוד באותו נושא:
  • CES 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully