וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולש מחפש ביוטיוב את אהובתו מלפני 44 שנים

1.1.2015 / 8:47

גבר צרפתי בשנות השישים לחייו הפיץ ביוטיוב סרטון המספר על אהובתו קייט, אותה ראה לאחרונה בשנת 1971. אם מישהו ראה אישה סקוטית בת 60 ומשהו עם דוד שעובד במספרה - אנא צרו קשר

גולש מחפש ביוטיוב את אהובתו משנת 1971. יוטיוב, צילום מסך
קייט, מתוך הסרטון/צילום מסך, יוטיוב

הרשת כבר ידעה סיפורים רבים של חיפושים רומנטיים, של בחור שגולשת ראתה ברכבת או בחורה שגבר הכיר במסיבה. אך סרטון היוטיוב שעלה בשבוע שעבר לרשת מנסה לשחזר אהבה ישנה במיוחד - בת מעל 40 שנה.

גולש בשם Jpl, מרצה צרפתי בפנסיה, העלה ליוטיוב סרטון ובו הוא מבקש מאהובתו הוותיקה משנת 1971, קייט מוריס, ליצור עמו קשר. הקשר ביניהם נגדע בעקבות פרידה כנראה. "עשית אותי מאושר", כתב על גבי מצגת התמונות שלה בסרטון, "הייתי צריך לומר לך לעתים יותר קרובות "אני אוהב אותך [...] לא הייתי צריך לתת לך לעלות על המטוס ההוא". במהלך המצגת ניתן לראות תמונות ישנות של קייט - וגם תמונה אחת ישנה של Jpl, עליה הוא מתוודה "אני כבר לא נראה ככה היום".

לפי הפרטים המופיעים בסרטון, קייט עבדה לאחרונה במספרה של הדוד שלה והייתה לה אחות בשם מרסי - יותר מזה הוא לא יודע, ומבקש את עזרת הגולשים.

עד לרגע זה לא נודע אם שני הנאהבים אכן התאחדו, אבל ככל הנראה זה לא קרה. הגולשים ממשיכים לשתף את הסרטון, בתקווה שיוכלו לסייע לסיפור הזה להסתיים בסוף טוב. "מקווים שתמצא אותה!" הם איחלו לו בתגובות, ואנחנו מצטרפים.

הסרטון המלא:

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully