וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחרה חדשה בשוק הטלוויזיה: סלקום tv

31.12.2014 / 19:30

חברת סלקום השיקה שירות טלוויזיה שיועבר באינטרנט ויכלול ממיר מקליט, סטרימר ושידור ערוצי טלוויזיה ו-VOD ב-99 שקל לחודש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סגול זה השחקן החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקנית חדשה בשוק הטלוויזיה המקומי. חברת סלקום השיקה את סלקום tv, הכולל שידור ערוצי טלוויזיה ו-VOD מבוססים על רשת האינטרנט.

חבילת הערוצים מורכבת מערוצי הבסיס של עידן + (ערוצים 1,2,10 ועוד) לצד כמה חבילות לפי עולמות תוכן: ספורט באיכות HD, וה-VOD יציע תכני ילדים, סדרות, מבוגרים ועוד.
השירות כולל ממיר מקליט המשמש גם כסטרימר, אפליקציות טאבלט ומובייל, תכני יוטיוב וחיבור לרשתות חברתיות.

החבילה כוללת גם גם ערוצי רדיו ארצי ואזורי, ואת שירות ווליום, ספריית מוסיקה עם למעלה ממיליון שירים שתהיה זמינה ללא תשלום.

כמה זה עולה לנו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכני VOD לילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהשוואה למתחרים הישירים הוט ו-yes, מציעה סלקום tv חבילת ערוצים ותוכן VOD איכותי אך קטן יותר. אולם גם העלות נמוכה בהרבה: 99 ש"ח לחודש. המודל מתבסס על מחקר שהציגה החברה לפיו לקוחות הכבלים והלווין בישראל צופים בעיקר בערוצי עידן +, עוקבים אחר 4 סדרות בממוצע וצופים ב-2 סרטים בשבוע.

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום: "הטלוויזיה בישראל יקרה מדי. אנחנו מציעים לכל משפחה בישראל טלוויזיה מצוינת במחיר שמאפשר חסכון של אלפי שקלים בשנה", הוא הוסיף כי "הכניסה של סלקום לתחום הטלוויזיה מהווה צעד נוסף במימוש האסטרטגיה שלנו להפוך לקבוצת תקשורת המציעה סל שירותים מלא. בדומה לחברות תקשורת אחרות בעולם, אנו רואים בכניסה לתחום הטלוויזיה צעד משמעותי שיסייע לחברה לשמר את בסיס הלקוחות הקיים, יסייע בבידול ויהווה מנוע צמיחה עתידי. אנו מעריכים שבחודשים הקרובים, עם יישום השוק הסיטונאי, נוכל להמשיך ולהביא בשורות צרכניות".




  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully