וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייפון מכר הכי הרבה בשבוע של חג המולד

31.12.2014 / 15:42

מכשירים של אפל היו המתנה המובילה במהלך שבוע הקניות של לפני חג המולד. וגם: סמסונג השיקה אולטראבוק חדש ותוכן לקסדת המציאות. חדשות הטק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האולטראבוק החדש של סמסונג/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג השיקה אולטראבוק חדש: סדרה 9 דגם 2015. בבלוג הקוריאני של החברה, נחשף הנייד החדש שמגיע עם מסך בגודל 12.2 אינץ' ברזולוציית 2560x1600, מעבד אינטל Core M-5Y10c Broadwell, 8 ג'יגה-בייט זיכרון פנימי, ו-256 ג'יגה-בייט נפח פנימי מסוג SSD.

המחשב נייד החדש ישקול 2 פאונד (0.9 ק"ג) ויכיל בטרייה חסכונית במיוחד עם פיצ'ר ה"אולטרא חיסכון" כמו שניתן למצוא בגלקסי S 5 ובנוט 4, שיאפשרו לו לפי החברה, להגיע ל-12 שעות שימוש. האולטראבוק יחשף במלואו ב-CES ויגיע עם ווינדוס 8.1.

עוד מוצר של סמסונג שמקבל שידרוג היא קסדת המציאות המדומה שלה, ה-Gear VR. החברה שיחררה אותו בתחילת דצמבר, אך עדיין לא נראו בחנות המשותפת שלה ושל Oculus דברים מרשימים מספיק. כעת סמסונג משיקה חנות מיוחדת לצפייה של סרטים מוכנים מראש, וסרטים בלייב שצולמו עם מצלמה מיוחדת ומוצגים ב-360 מעלות.

השירות החדש נקרא Milk VR, ולצידו והושקה אפליקציה חינמית (לבעלי המשקפיים) ואתר עם אותו שם שפתוח לכולם.
כרגע ניתן לראות באתר מספר מצומצם מאוד של סרטוני ספורט ותיירות בעיקר אך הם לא באיכות גבוהה. בכולם ניתן "לסייר" ב-360 מעלות (עם העכבר למי שאין את המשקפיים ואת הנוט 4) ובחלקם גם אפשר להביט למעלה ולמטה. שירות הלייב לא מציע סרטונים כעת, אך יתכן שסמסונג מתכוונת להציג מצלמת 360 נוחה יותר לצרכן בעתיד שתשדר אותם ישירות לאתר ולאפליקציה.

הכל חכם

תערוכת CES 2015 שתפתח בשבוע הבא עומדת להיות, התערוכה הגדולה בעולם לאינטרנט של הדברים עם מעל 900 מציגים שיחשפו מוצרים בתערוכה השנה ייקחו חלק למעלה מ-900 מציגים, שיחשפו מוצרים, שירותים וטכנולוגיות חדשות בתחום. במילים פשוטות, כמעט כל מה שיוצג ידע להתחבר לרשת.

אז אחרי הטלפון, המכונית, המשקפיים, השמלות, החכם והבית החכם. למה לא גינה חכמה? לפי חברת GreenIQ
הצרכן הביתי מבזבז כסף רב על השקיה לא נכונה כתוצאה מחוסר התחשבות במזג האוויר. נתאר מצב שבו תוכננה השקייה עתידית לשבע בערב, אך כיוון שלא הייתה התחשבות בתחזית המקומית מסתבר שירד גשם בשעת ההשקייה ולכן בוזבזו מים לשווא.

הקופסא החכמה של החברה, המכונה Hub, מתחברת לרשת הביתית ומאפשרת לתכנן השקייה. באמצעותה ניתן לשלוט גם על האורות בגינה ולחסוך בחשמל. מאחר ואין מצב שמשהו "חכם" ב-2014 יגיע ללא אפליקציה, ישנה גם אפליקציה יעודית לאייפון, לאנדרואיד ולווינדוס-פון שתתן שליטה מלאה גם כאשר נמצאים מחוץ לבית. באמצעות הטכנולוגיה של החברה הם מבטיחים חיסכון של מאות שקלים. השירות והאפליקציות יוצגו ב-CES ויושקו לאחר מכן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

קים דוטקום ישבור את השוק?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפני שנסגר היה אחד השירותים הבולטים ל"העלאת קבצים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב2013 ה-FBI השתלט על האחוזה של קים דוטקום והחרים את רוב הציוד שלו, לרבות שרתים של החברה הישנה שלו MegaUpload עם האתר MegaVideo,. האיש עדיין לא סגר את כל העניינים עם החוק, ואף הקים את השירות החדש שלו Mega לאחסון קבצים. לאחרונה מצא דרך ייחודית לפרסם את שירות הפרמיום של החברה כשהציע מנוי חינם להאקרים שהפילו את הרשת של הפליסטיישן בחג.

כעת קים, נכנס לתחום הצ'אט ושיחות הווידאו, כאשר ציוץ
שלו מלפני כמה ימים מגלה כי "Mega תחשוף בקרוב שירות מוצפן ושיחות וידיאו מבוססות דפדפן עם שירות צ'אט הכולל העברת קבצים במהירות גבוהה. ביי ביי סקייפ :)" נחכה ונראה.

חג מולד מלא בתפוחים

אייפון 6 פלוס.
נמכרו כמו עוגיות ג'ינג'ר

אפל הביסה את כל המתחרות מבחינת אקטיבציה (הפעלה ראשונה) של מכשירים והורדת אפליקציות בשבוע שהוביל לחג המולד. לפי סקר שערכה חברת Flurry בין כל המכשירים בין הימים 19עד ה-25 לדצמבר (חג המולד) עולה כי 51.3% היו מכשירים של אפל (אייפון ואייפד), כאשר סמסונג במקום השני עם 17.7% ונוקיה (עכשיו מיקרוסופט) מפתיעה במקום השלישי עם 5.8%.

מה עושים מקבלי המתנות אחרי שהם פותחים את המכשיר החדש שלהם? מורידים אפליקציות. כאשר המחקר מראה שביום רגיל בממוצע אדם מוריד אפליקציה אחת וביום חג המולד הממוצע עמד על 2.5 אפליקציות פר מכשיר, גידול של -150%.

האפליקציה שהרוויחה הכי הרבה מהמתנות החדשות, כך מספר האתר Slashgear, הייתה Minecraft: Pocket Edition, שלמרות מחירה היחסית גבוה של 6.99$ עשתה את מירב הכסף ביום החג.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully