וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העבודה" העלתה מם של לבני והרצוג בתור "גברים בשחור"

3.1.2015 / 18:29

מפלגת העבודה הולכת חזק על אופנת ה"ממים": אתמול עלה עמוד הפייסבוק שלה מם המציג את ציפי לבני ובוז'י הרצוג בתור "גברים בשחור", ולבני העלתה מם שמציג אותם בתור להקת הביטלס. מגניב או מביך?

אחרי הסרטונים הוויראליים המדוברים שעלו לרשת מכיוון מפלגות ימניות כמו "הבית היהודי", גם מכיוון מפלגת העבודה מתחילים לעבוד על הבאזז האינטרנטי שלהם.

אמש העלה עמוד הפייסבוק של מפלגת העבודה "מם" שהכין, ובו תמונה של ציפי לבני ובוז'י הרצוג מדגמנים פוזה קשוחה במשקפי שמש וחליפות, לצד תמונה מתוך סרט המד"ב "גברים בשחור". בתמונה מתוך הסרט מופיעים השחקנים וויל סמית' וטומי לי ג'ונס במשקפי שמש וחליפות, ובידיהם מכשיר שמוחק זכרונות של אנשים. "ביחד נמחק את 6 שנות שלטונו של נתניהו", נכתב מתחת לתמונה.

הכוונה היא, כאמור, להשתמש בשפת האינטרנט שהצעירים אוהבים כל כך: קלילה, מצחיקה, רצוי עם אזכורים לתרבות הפופ. אלא שהגולשים לא כל כך התלהבו מהמם המוזר. "אתם מנסים לחזק את דימוי הגבר של לבני?" תהה אחד המגיבים. "בדיחה גרועה", הודיע מגיב אחר, ומגיבים רבים אחרים כתבו "אתם חיים בסרט". אחרים השוו את התמונה לצמד "הבטלנים" קושניר ודטנר.

היו גולשים שלא הסתפקו בעקיצות מילוליות, וניצלו את ההזדמנות לייצר ממים משלהם כפארודיה על המם המקורי:

ציפי לבני עצמה השתמשה בתמונה אחרת שצולמה באותו יום סיור שלה ושל הרצוג בתל אביב, בה נראים היא והרצוג כשהם חוצים את הכביש, והצמידה אותה לתמונה המפורסמת של להקת הביטלס. "Imagine", כתבה מתחת לצמד התמונות.

אבל גם כאן הגולשים לא פרגנו למם. "איפה את ואיפה הביטלס?" הם כתבו, "מביך, עלוב, פאתטי".

בשבועות האחרונים מפלגת העבודה מנסה לאמץ לעצמה את שפת הממים כסימן היכר. בעוד פוליטיקאים כמו נפתלי בנט ודני דנון מעלים מערכונים פרועים ליוטיוב, בעמוד הפייסבוק משתפים בעיקר ממים של גולשים - ממים על לבני ובוז'י, נגד בנימין נתניהו, כולל תמונות של הפעלת גולשים סטייל תנו כותרת לתמונה" ו"השלימו: נתניהו חזק ב....?" מם ה"גברים בשחור" שלהם, שמרים להנחתה לגולשים שרק מחכים לרדת על ה"גבריות" של לבני או על ה"חנוניות" של הרצוג, כנראה כבר עבר הגבול מ"דובר את שפת האינטרנט המגניבה" לסתם "מביך".

ממים נוספים מהעמוד של מפלגת העבודה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully